Už to byl skoro měsíc. Měsíc! A já od té doby s nikým jiným nespal. To by se ještě dalo pochopit, ale já s nikým ani neflirtoval. V podstatě jsem se s holkama vůbec nebavil. Což bylo divný. Vždycky jsem si holčičí pozornost užíval a najednou jsem je odháněl. Nevěděl jsem co si o tom mám myslet. Stejně tak nevěděli co si o tom myslet všichni ostatní.
Jako kapitán hokejistů jsem byl dost známý. Všímaly si mě i holky ze starších ročníků. Tudíž jsem se tak nějak byl hrozbou pro kluky a tajný sen pro holky. Možná ne pro všechny, ale pro minimálně devadesát procent holek toto platilo.
Nebudu lhát mám rád sex a to na několik různých způsobů, ale taky jsem dost vybíravý. Řídím se jediným pravidlem, nikdy s žádnou nespat dvakrát, protože spousta z nich by si to vyložilo jako vztah a to jsem vážně nestál. Už několikrát si nějaké holky vymyslely, že s nimi chodím, ale že to tajíme, protože nechceme, aby to všichni věděli a řešili. Díky bohu jsem měl takovou pověst, že tomu nikdo nikdy nevěřil a vždy se těm holkám všichni jen vysmáli.
Byl pátek a já aspoň na chvíli potřeboval z hlavy dostat myšlenky na ní nebo o ní, tak jsem šel do baru. Nejbližší byl, ale ten kde jsme se poznali. Říkal jsem si, že je špatný nápad tam chodit, ale mám v plánů se pořádně opít, takže je vlastně jedno kde budu, když si to zítra už nebudu pamatovat. A tak jsem vyrazil. Říkal jsem si, že by tam dneska mohl být Tony. A taky tam byl. Stál za barem jak vždy a vypadal šťastně. Záviděl jsem mu to, to že věděl čím chce být. Jako jo zatím mě živil hokej a doufal jsem, že ještě dlouho bude, ale člověk nikdy neví co se může stát. Věděl jsem, že jestli se zraním, jsem v prdeli, ale i tak jsem vždy hrál co nejvíc jsem mohl. Šel jsem za ním ho pozdravit. Jenže si tam povídal s nějakou blondýnkou. Po vteřině mi došlo, že je to Soph a že je opilá.
"Čau, co se to tu děje?" zeptal jsem ho a chytil Soph, protože padala ze židle.
"To mi řekni ty, celý večer mi tu vypráví o tom jak
je Mason debil, ale hezký debil" řekl mi a bral
ji z rukou flašku, kterou si sama podala."Vezmu ji domů"
"Její spolubydlící není doma a v tomhle stavu nemůže být sama, za hodinu mi končí
směna. Vezmu ji k sobě"Věděl jsem, že to Tony myslí z kamarádského smyslu, ale i tak mě pocit, že bude spát u jiného kluka vytočil do běla. Vím, že nemám ani důvod a ani právo žárlit, ale i tak jsem prostě žárlil a nemohl si pomoct.
"Já ji vezmu k sobě" řekl jsem mu a začal ji pomalu podpírat.
"Jsi si jistý?" zeptal se mě nedůvěřivě. Věděl jsem na co naráží.
"Neboj, nebudu s ní spát, když je opilá. Usne mi v náručí dřív, než ji donesu k sobě"
Na to už jen kývl, tak jsem ji vzal do náruče a do ruky si vzal její kabelku. A vyrazil jsem na cestu ke svému bytu. Nebo k našemu, těžko říct jak to popsat. Byl to jeden obří byt, který jsme rozdělili na čtyři menší. Každý jsme měli svoji ložnici, koupelnu a kuchyň spojenou s obyvákem. Společně jsme se potkávali jen v gymu, který jsme doma tak nějak sestrojili a v předsíni, kde jsme se vyzouvali. Byt nebyl daleko a ona byla lehká. Tak lehká, až jsem málem zapomněl, že ji držím. I když blbost, nikdy bych nedokázal zapomenout na to, jak blízko mě je. Když jsem nad tím tak přemýšlel, celá byla nějaká vyhublá. Dostal jsem strach, že pořádně nejí. Věděl jsem, že mi do toho vůbec nic není, ale i tak mě to vyděsilo.
"Neseš mě jako nevěstu" řekla najednou.
"Chtěl bys, abych byla tvoje nevěsta? Protože já bych si ti klidně vzala""Nepovídej" zasmál jsem, ale potěšilo mě to.
"Kam jdeme?"
"Ke mně"
Na to už neřekla nic, jen se ke mně blíž přitulila. Zahřálo mě to u srdce, ale jen do chvíle, než mi došlo, že to všechno dělá jen z opilosti. Že kdyby byla střízlivá, nikdy by nebyla ani metr u mě. Nadhodil jsem si ji, protože jsem potřeboval jednou rukou otevřít dveře.
"Ty máš ale svaly"
"Asi jsem těžká, že. Jacob mi to vždycky říkal a vlastně nic""Nejsi těžká princezno, právě naopak.
Co ještě ti Jacob řekl?""Hodně věcí jednou ti je povím jo"
"Dobře, ale ne že na to zapomeneš"
"Jak kdyby se na tebe zapomenout dalo, řekni
mi proč furt myslím na ten náš sex?"To mě dost překvapilo. Nevěděl jsem, že to tak taky má. Myslel jsem, že na to zapomněla. Zakázal jsem si doufat v to, že na to myslí stejně jako já nebo aspoň z poloviny. Ale toto mě teda úplně dostalo.
Položil jsem ji na postel. Sundal jsem ty šílené boty na podpatku, který měl tak minimálně deset centimetrů. Divím se, že se na tom nezabila. Chtě jsem ji přikrýt.
"Ještě šaty" řekla, otočila na břicho a vstrčila na mě zadek. Hned jsem měl problém sám se sebou. Věděl jsem, že je to kurva debilní nápad, ale pomalu jsem ji začal ten zip rozepínat. V tu chvíli mi došlo jak sexy vlastně vypadá. Měla na sobě rudé uplé šaty bez ramínek, které ji perfektně obepínali boky. Zjistil jsem, že tancuje, takže byla vysportovaná. Zatajil jsem dech, když jsem zjistil, že nemá podprsenku. Pokračoval jsem dál a uviděl červené krajkované tanga. Začalo se mi hůř dýchat, ale sundal jsem ji ty šaty a zvedl se. Šel jsem do skříně pro nějaké svoje tričko. Byla tak o čtyřicet centimetrů menší a celkově mnohem drobnější jak já, takže jsem věděl že to bude mít delší než šaty. Vzal jsem nějaké čisté a otočil se směrem k ní. Když jsem zjistil, že stojí přede mnou. Nahá. Rychle jsem se otočil.
"Bože" vypadlo ze mě.
"Promiň vím, že mám strašně
malá prsa a že to není hezké""Co to říkáš?"
"Je to pravda"
"Ne to teda není, to ti řekl Jacob?"
řekl jsem a otočil se, aby mi věřila."Jo"
"Je to čurák"
"Jsi krásná taková jaká jsi"Šel jsem k ní a snažil se ji dívat do očí. No moc mi to nešlo, ale i tak se mi podařilo k ní dojít a nasadit ji to tričko. Potřeboval jsem si dát sprchu. Ledovou sprchu.
Když jsem se vrátil, myslel jsem že už bude spát. Ale ona si tancovala po pokoji bez hudby a s flaškou rumu v ruce. Vytrhl jsem ji tu flašku a odnesl ji do lednice.
"Tak pojď zlato, jdeme si lehnout.
Tancovat budeme až zítra""Ne já nechci jít spát, já chci svoji hračku"
"Masone dej mi moji hračku""Nevím kde máš hračku"
"Prosím" řekla, vzala mi ruku a dala si ji mezi své nohy. V tu chvíli mi došlo o čem mluví. Nevím, jestli chtěla nějaký vibrátor nebo něco takového, ale věděl jsem, že nic takového tu nemám.
"Nemám tvoji hračku"
"Masoneeeeee" řekla a tentokrát si mou ruku strčila přímo pod kalhotky. To už jsem byl úplně mrtvý. Cítil jsem jak je mokrá.
"Toto chceš?" zeptal jsem se,
když jsem ji tam pohladil."Jo"
"Dobře, pak ale půjdeš už spinkat jo"
řekl jsem a začal ji to dělat prsty.Když začala vzdychat byl jsem mrtvý. Bože už tak jsem měl v teplákách těsno a ještě toto. Myslel jsem, že se udělám, jen z toho. Když se udělala, dala mi pusu na hrudník a přitulila se ke mně. Chytil jsem ji teda za pas, aby se nemohla přitulit až moc, protože by cítila něco co není vhodné.
"Jsem ráda, že si to byl ty. Ten první" řekla a usnula. Za to já jsme pak dlouho potom ještě přemýšlel.
ČTEŠ
hockey revenge
RomanceNajdeš svého kluka jak spí s jinou na tvé narozeniny. Kvůli pomstě se vyspíš s jeho hokejovým kapitánem. Všichni ví, že nikdy nespí se stejnou holkou dvakrát. Ale tebe chce každou noc......