Seděl jsem na gauči a pozoroval jak se všichni baví. Nakonec mě ukecali a šel jsem za nimi, hrát beerpong.
"Nechceš nám něco říct?" Zeptali se kluci.
"Co vám mám říct?"
"Co máš se Soph"
"Nic"
"No jistě"
Pobaveně jsem se usmál a sledoval Harryho jak jde ke mně. S bráchou jsme měli vždycky dobrý vztah, takže mě děsilo to jak se tváří. Měl takový vážný, naštvaný ale i smutný výraz. Nebo jsem si to minimálně myslel.
"Můžem si promluvit?" zeptal se.
"Děje se něco?"
"Víš, chtěl bych s tebou mluvit o Soph"
řekl už v soukromí."Co je s ní? Je v pořádku?"
"Hej hej, jen jsem tě chtěl
poprosit abys ji do těch svých
hrátek nezatahoval. Je to
hodná holka a potom co se stalo
s Jacobem, je zranitelná. Nechci
ať ji ublížíš, ale taky vidím
že ti na ní dost záleží""Nechci ti ji ublížit" řekl jsem
a překvapil tím i sám sebe."Doufám v to" řekl a odešel.
Vrátil jsem se za klukama a chvíli ještě hráli. Když v tom někdo zakřičel. "Co je to za sexy kočičku"
Koukl jsem abych veděl o koho se budou rvát dneska a zůstal jsem s pusou do kořán. Byla to fakt pěkná holka. Blondýnka. Měla na sobě uplé rudé šaty a libovou postavu. Na nohách se ji třpitily boty na podpatku. Když se podívala našim směrem došlo mi, proč se mi tak líbí. Je to Soph. Byla nádherná."Zapomeňte" řekl jsem směrem ke klukům a šel za ní. Když si mě všimla, usmála se. Přišel k ní Tony, pozdravil je a odvedl ji. Naštvalo mě to a tak jsem šel za nima. Nejdřiv jsem pozdravil Lucy a chvíli koukal jak ji to s Liam sluší. Měl jsem z nich radost a doufal, že si spolu už konečně začnou. Pak jsem se vydal najít Soph. Prošel jsem celý byt a nemohl ji najít. Po cestě se mě snažily holky zastavit, abych si s nima popovídal, ale já na ně neměl náladu. Odstrkoval jsem a hledal dál.
Nakonec jsem skončil zas v obyváku a našel ji tam. Seděla na zemi s pár lidma a chystali se hrát flašku. Sedl jsem si k nim a hrál též.
Po pár kolech jsem zjistil, že Soph tancuje. Díky tomu má postavu takovou jakou ji má. Ono vidět ji v těch uplých šatech a vědět jak to vypadá pod nima je dost nebezpečné. Člověku se najednou hned stáhnou plíce a má pocit, že vzduch došel.Vlastně to byla docela sranda, dokud Soph nedostala za úkol políbit dva nejhezčí kluky v kruhu. Upřímně nevěděl jsem co dělat. Zvedla se a šla do kola. Všichni čekali, že se zastaví u mě a potvrdí tím tak ty kecy o tom vztahu. Nakonec mě přešla a začala se smát.
"Pojď sem mrško" řekl jsem a stáhl si ji na klín. Donutil jsem ji, aby mě políbila. Zasmála se a pak mě odstrčila.
"Budeš ji musit koupit asi brýle, když tě nevidí" řekl někdo, ale já ho moc nevnímal.
Pak se zvedla a šla políbit toho druhého kluka. Zalapal jsem po dechu, když políbila Harryho. I on byl v šoku, ale pak s ní začal spolupracovat. Nechtěl jsem se na to dál dívat tak jsem si odkašlal. Odtáhli se od sebe a uskočili. Zvedl jsem se a šel si pro pití.
Po nějaké době ti co ještě uměli chodit, odešli a ostatní spali různě na zemi, na skříni a tak. To byla ideální příležitost zakročit. Chytl jsem ji z ruku a táhl k sobě do pokoje, kam nikdo jiný nesměl. Posadil jsem ji na postel.
"Zahrajeme si hru jo"
"Jakou?" zeptala se už trochu opile.
"Jestli ti spadne věž, jeden kus oblečení jde dolů"
"Tak jo"
ČTEŠ
hockey revenge
RomanceNajdeš svého kluka jak spí s jinou na tvé narozeniny. Kvůli pomstě se vyspíš s jeho hokejovým kapitánem. Všichni ví, že nikdy nespí se stejnou holkou dvakrát. Ale tebe chce každou noc......