"Začni se kurva soustředit"
"Nevím na co myslíš ani co se s tebou děje, ale dej se do kupy"
"Brácho co je s tebou?"
"Seber se"To bylo vše co jsem slyšel od kluků. Dneska jsme hráli první zápas a já byl hrozný. Jako kapitán jsem dneska vážně stál za hovno. Nevím co to semnou bylo. Byl jsem úplně mimo. Ještě nám zbývaly dvě třetiny, ale jestli nezačnu používat mozek, nezahraju si už ani minutu. Měli jsme vyhrát. S přehledem. Protihráči jsou slabí, jenže já dneska taky. Máme posledních pár vteřin. Už vcházíme na led, kouknu se do hlediště, jestli tu nejsou nějací skauti. Skauti tam nejsou, ale je tam někdo jiný. Někdo mnohem důležitější. Sophie. Ale není sama, vedle ní sedí můj bratr. Nevěděl jsem, že se přátelí. Žárlil jsem? Jo asi jo. Nevím. Ale i tak jsem rád, že tu je. Další dvě třetiny jsem to už byl zase já. Klukům jsem řekl, že za to může začátek sezóny. Nevypadali, že mi věří, ale tak co. Bylo mi to jedno. Přemýšlel jsem jen nad tím jestli se Soph objeví u táboráku.
"Jsem rád, že ses sebral" řekl mi Liam, když jsme vycházeli z šatny.
"Jo já též"
"Viděl jsem, že sis ji všiml" řekl, zastavil se a podíval se mi do očí.
"Ne, neříkej to"
"Nemám říkat co?"
"To co chceš říct"
"Dobře tak já to teda neřeknu, když to nechceš slyšet"
Sedli jsme do auta a vyrazili na pláž. Táborák se pořádal každý rok. Náš poslední pátek před začátkem školy. Studenti ze středních škol, už chodí do školy, takže tu aspoň už není tak plno. Jako hokejisti jsme automaticky přitahovali spousty holek. Takové ty falešné a umělé, ale i ty chytré a stydlivé. Ty po nás však jen toužili, většinou se neodvážili na nás promluvit, což byla škoda. Nebudu lhát, spousta z nás si přítomnost holek užívala. Ale měli jsme v týmu i některé zadané. Bylo to vždycky úžasné lovestory. Omylem do sebe vrazili na chodbě nebo se poznali a zamilovali se do sebe díky doučování. Všechny ty holky ale byly toho typu stydlivá, tichá a chytrá. Taková byla i Soph. Sice ještě nevím, jestli je tady, ale doufám že ano. Jestli ano, půjdu za ní. Strašně mě baví ji dostávat do rozpaků. Už tehdy, věděl jsem jak moc je přede mnou nervózní. Líbilo se mi, jak se začala červenat, když se něco stalo. Povídali jsme si s Thomasem. To je ten největší děvkař z nás. Holky se kolem nás už zas točili. Měli na sobě takové ty titěrné uniformy roztleskávaček. Jindy by to bylo sexy, ale teď mi to přišlo trapné. A nebyl jsem jediný komu to přišlo trapné. Koukl jsem se po Liamovi, ten koukal na někam na nějakou skupinku lidí. Šel jsem blíž a pochopil jsem to. Byla tam Lucy, zaostřil jsem a viděl jsem, že je tam i Soph s Jacobem, nějakým klukem a s mým bratrem. Vypadali, že se hádají. Šel jsem se tam podívat.
"Nesahej na mě ty hajzle" řekl Soph.
"Jo dej ruce pryč ty sráči" řekla Lucy.
"Slyšels?" zeptal se výhružně Harry. Musím říct, že z něj vážně šel strach. Jacob se ale nepohnul, ani o milimetr. Šel jsem jeho směrem. Když si mě všiml, v očích mu přeletěl strach. Věděl moc dobře, že se mě má bát.
"Pusť ji" zavrčel jsem na něj. Pustil ji a natahoval se, že mi vrazí. Harry ho však zarazil. Začali jsme se tam rvát. Harry pak odtáhl holky, zatímco ten kluk někam odběhl. Přestali jsme se rvát, až potom co nás kluci odtrhli. Byl jsem celkem v pohodě, za to Jacob ne. Chvíli tam ještě něco křičel, já jsem šel za Soph.
"Jsi v pohodě?" zeptala se mě ustrašeně.
"Já jo a ty? Neudělal ti nic?"
"Jsem v pořádku, je to prostě kretén"
"Co se stalo? Proč na tebe sahal?"
"To je jedno" řekla, otočila se a chtěla odejít.
"Počkej"
"Nechoď ještě""Hele děkuju za záchranu, ale už musím jít. Potřebuješ snad něco?"
"Jen chci vědět, proč jsi tehdy utekla"
"Nikdy se s holkou nevídáš víckrát než jednou, takže jsem ti to vlastně usnadnila"
"Tohle si o mě myslíš?"
"Všichni to víme"
"Dneska bez tak odejdeš s nějakou novou, tak co""Ty jsi jiná"
"No to zrovna, utahuj si z někoho jiného jo"
Přistoupil jsem k ní blíž, odhrnul ji vlasy a sklonil se.
"Chci to s tebou zažít podruhé" zašeptal jsem ji.
Nejdřív na mě nechápavě zírala, pak zavřela oči.
Vypadalo to, že si třídí myšlenky. Pak se zasmála."Máš to co si chtěl, vyspali jsme se spolu. Nesnaž se mě přesvědčit, že zrovna mě bys chtěl znova. Kdo tě k tomu přemluvil co?"
"Nikdo. Jen chci říct, že tu noc bylo něco
jinak. Nebylo to jako normálně s jinýma
známosti na jednu noc, něco jsem cítil.
Chci to zkusit znova a uvidíme, co se stane"
ČTEŠ
hockey revenge
RomantikNajdeš svého kluka jak spí s jinou na tvé narozeniny. Kvůli pomstě se vyspíš s jeho hokejovým kapitánem. Všichni ví, že nikdy nespí se stejnou holkou dvakrát. Ale tebe chce každou noc......