~rozdział 16·

192 4 0
                                    

Adrien:
Gdy dobiegłem do drzwi naszej sypialni, ujrzałem Hailie. Leżała na naszym łóżku, a obok niej leżała butelka jakiegoś widocznie słabego wina, na szczęście nie rozpoczętego. Czas na wyjaśnienia.

Hailie:

Miałam ochotę spełnić prośbę osoby z sms- ów. Tak, wiem to głupie, ale ja naprawdę go pokochałam, ciekawe czy może kiedyś mu wybaczę. Wątpię, ale dla miłości robi się wszystko, tak ?
To teraz moment w którym życie zadaje ci pytanie: wszystko czy nic ? Dogłębna analiza tego wszystkiego co się dziś zdarzyło, mogła by mi powiedzieć aby mu nie wybaczyć. Ale serce podpowiada, aby dać mu jeszcze szansę.

" Inna Cisza"
Nie powiedzieć nic,
To powiedzieć bardzo dużo.

Czasem brak słów,
Mówi więcej, niż wszystkie wiersze.

-Czekam na twe wyjaśnienia, Adrienie- powiedziałam to tak formalnym głosem że nawet ja sama się zdziwiłam, a co dopiero mój rozmówca.
-Hailie Monet, to dla mnie nic nie znaczło. Ja ciebie też kocha...
-Nie, Adrien. Ja już nie wiem czy czuje to co czułam, ale jeszcze coś czuję- wtraciłam się
-Dobrze, postaramy się odbudować nasze relacje, dobrze ? - przytaknełam głową więc kontynułował- byłem czymś podtruty, przepraszam, nie panowałem nad sobą, czy będziesz w stanie mi wybaczyć?
Dopadło mnie dejá vu. Już to przerabialiśmy, Adrien- pomyślałam.
-Myślę, że mogę ci wybaczyć, ale nic już nie będzie takie jak dawniej.

Hej. Sory że trochę późno ale mam sprawdziany i byłam chora. Postaram się może coś jutro wrzucić. Czy Adrien i Hailie mają żyć tak jak przedtem !

Hailie X AdrienOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz