~rozdział 21·

168 4 11
                                    

Hailie:
Bardzo cieszyłam się że Adrien się zmienił.
Lecz czy i ja się zmieniłam? Odpowiedź brzmi tak. Czy na lepsze. Tu odpowiedź brzmi nie... Żeby zadowolić mojego narzeczonego, musiałam...no wiecie. A że on mnie widocznie pokochał takie zadowalanie musiało dziać się często i długo. A może to nie MNIE kochał, tylko seks ze mną..? Nie wiem, ale nie warto tym się przejmować i nie niepokoić Adriena.. Przecież tak bardzo go kocham! Oh, co się ze mną dzieje...

Adrien:
Weszliśmy do domu i zapytałem się mojej kochanej narzeczonej
- Hailie?- ocknęła się i popatrzyła na mnie zmęczonym wzrokiem. Zaczęliśmy kierować się do sypialni aby po kilku minutach położyć się razem w łóżku- kiedy chciałabyś mieć ze mną dzieci? Jeśli ogólnie chcesz, oczywiście.
Zmieszała się ale po chwili odpowiedziała coś co zmieniło wszystko...
- Po tym naszym pierwszym razie...- wiedziałem o co jej chodziło.- poszłam do lekarza.. Tak na wszelki wypadek, bo wiesz nie chciałam mieć jakieś niespodzianki. Tak wiem zabezpieczaliśmy się, ale może stać się wszystko- zaśmiała się sztucznie lecz po chwili spoważniała, a ja domyślałem się o co jej chodzi...- no zaczełam brać pigułki antykoncepcyjne, bo... Musiałam i teraz jest ryzyko że mogę nie mieć dzieci. A i tak chyba nie zdecydowałabym się na nie.. Heh..
-Kochanie... Ja przepraszam. Nie wiem co powiedzieć... Oczywiście jeśli nie chcesz to nie musimy, mieć potomków... Kocham cię.
-Ja ciebie też, dobranoc..- pocałowała mnie czule w usta a ja odwzajemniłem pocałunek i też położyłem się spać.

Kto by się tego spodziewał. To wszystko twoja wina, tylko twoja. Przez ciebie możesz nie mieć dzieci! Jaki ty jesteś głupi.. Jak mogłeś, ona ma teraz pewnie traumę! I to dlatego się cięła, to ty zabrałeś ją od kochających ją braci. To wszystko twoja wina!
Moje myśli kręciły się tylko wokół tego. Nie mogłem zasnąć, nie mogłem pomóc sobie, jej... Nie mogłem mieć dzieci...

To chyba koniec były moje myśli po czym zasnąłem

Hailie X AdrienOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz