Selamün aleyküm sevgili okurlarım ❤️
Tardela'nız geldiiii🤩🤭
Özlediniz mi benii😍🥰
Yeni bir çalışmaya niyet etmiş bulunmaktayım. Umarım güzel bir çalışma olur🙆♀️
Başlama tarihi: 24.09.2024✅
Hoş geldiniz🤗
Satır aralarında buluşalım öyleyse. Pamuk eller klavyelere🙃
İyi okumalar 💚
^•^
Duraklardaki ilanlara bakarken birinde durakladım.
Sorumluluk sahibi ev arkadaşı aranıyor. Sadece WhatsApp'tan iletişime geçin. Yoğunum.
Aylık kalma ücretine baktığımda şaşırdım. Ciddi mi?
Piyasadan haberi yok mu bu kızın?
Numarayı hemen kaydedip mesaj attım.
Siz| İyi günler. İlan için rahatsız ediyorum sizi. Yeni atandım. Ev arıyorum. Acil ihtiyacım var.
İnterneti açık ama cevap vermedi. Kızın ismini ilandan kontrol ettiğimde telefonumdan ses yükseldi. Telefonuma döndüm.
Ev| Eve gidin. Yangın söndürme tüpünün altında anahtar var. Yerleşebilirsiniz. Bugün içinde parayı yollayın.
Nasıl yani?
Ev senin dermiş gibi.
Daha beni tanımadın şekerim.
Neyse bunu düşünecek vaktim yok.
Siz| Tamamdır. Çok teşekkür ederim. Allah razı olsun.
Görüldü attı. Çok yoğun demek ki. Ne iş yapıyor acaba?
Numarayı yeniden kaydettim.
Ev arkadaşı Derya.
Çok beklemeden otobüs geldi. Eve doğru yol aldım. Allahım sana şükürler olsun.
___
Yangın söndürme tüpünün altından anahtarı aldığımda sevinçten havalara uçuyordum. Besmele çekip anahtarı yuvasına soktum. Sağa, sola döndürdüm derken arkamda hissettiğim harektlilikle yavaşça başımı çevirdim. Yaşlı ton ton teyze gözlüğünün üzerinden bana bakıyordu. Gülümseyiverdim.
"Selamün aleyküm." dedim memnun hâlde. Umarım fena bir kadın değilsindir.
"Aleyküm selam, yavrum." dedi merhametle. Takma dişleri ile gülümsüyor bana. Hafif bir baş selamı verip önüme döndüm.
"Ben hiç görmedim seni yavrum burada. Yeni geldin besbelli."
Kapıyı açtığımda anahtarı yuvasından çıkardım. Bavulumu eve taşırken bir taraftan konuşuyorum.
"Evet, yeni geldim. Bu evde yaşayacağım-"
"Maşallah maşallah!" dedi sevinçle. İrkilsem de çabucak toparladım kendimi. Teyzenin yüzüne baktım. Gülümsemesi hayli genişlemiş, gözleri kapanıvermiş. Teyze çok mutlu. "Allah hayırlı geçim versin yavrum. Bir ihtiyacın olursa karşında oturuyorum. Neyse yemeğim var ocakta, görüşürüz. Selam söyle."
Bir şey dememe kalmadan evine girip kapattı kapısını. Ne yaşadım az önce ben?
Eve girip kapıyı kapattım. Anahtarı yuvasına yerleştirdim. Arkamı döndüm heyecanlanarak. Ferah ve hayal ettiğimden büyük bir daire. Ayakkabılarımı kenara bırakıp evi gezmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derya deniz misali
Spiritual"Sen kimsin?" dedi yorgun gözlerle. Gözlerinin altı morarmış. Çatık kaşlarıyla ürkütücü duruyor. Derya'nın sevgilisi midir, nişanlısı mıdır nedir, burada ne işi var? "Ne demek ben kimim?" dedim sesimin titremesine engel olamazken. Şaşkınım. "Derya...