Son bir gece

320 36 55
                                    

Gözyaşlarımı silip geldim. Özlenmişiz :')

İyi okumalar ❤️

^•^


Derya ERTEKİN 

Derin nefes alıp verdim. Kapı kolunu sıktım destek almak istercesine. Güçlü olmaya çabalıyorum, Allah'ım. Ben karıma yeni kavuştum. Güzel haberlerle yanına gidememek canımı yakıyor. Yardım et.

Kapıyı aralayıp içeriye geçtim. Kapıyı ardımdan kapattığımda bitkin sesi geldi kulağıma.

"Bir an hiç gelmeyeceksin sandım. Aynı hastanenin içinde olsak da çok özlüyorum seni."

Acıyan gözlerimi kırpıştırdım. Yüzüme gülümseme yerleştirdim. Kalp atışlarımı hissediyorum. Karımın yanında heyecanlanmadan edemiyorum.

Arkamı döndüğümde güzel yüzü karşıladı beni. Yanına yaklaştım. Soluk benzi yüreğimi acıtıyor. Yanına iliştiğimde kurumuş dudaklarını ıslatıp titrek nefes aldı. Mavi gözlerini kucağına indirdi. Çekiniyordu benden. Saçları döküldüğü için kendini çirkin görüyordu. Bense çalışırken aklıma her gelişinde gülerken buluyorum kendimi. Gün geçtikçe sevgim artıyor. 

Elimi yanağına sardığımda gülümseme yakaladım dudaklarında. Sırıttım.

"Çok özlediğini söylerken beni öpmek için sabırsızlandığını düşünmüştüm." dediğimde mavi gözlerini araladı gözlerime. Şaşkın bakışları beni keyiflendirirken gözlerimi tatlı dudaklarına çevirdim. "Hatunum neyi bekliyoruz tam olarak?"

"Bilmem ki." dedi masumca. Onu şaşırtmayı seviyorum. Dayanamayıp öpmeye başladım. Az önce çekinen o değilmiş gibi kollarını boynuma sardı. Heyecanlı ve istekli hâli ruhumu okşuyor. Allahım karım yaşıyor.

Nefesleri düzensizleşirken yavaşça ayrıldım karımdan. Mavi gözlerini araladı. Aramızdaki yakınlıkla küçük bir öpücük bıraktım dudaklarına. Güldü. Crocs terliklerimi çıkartıp yatağın içine girdiğimde kenara kaydı hemen. Kolumu beline sarıp kendime doğru çektim karımı. Üzerime düştü. Gülüyoruz.

"Bir gören olacak." dedi üzerimde doğrulmaya çabalarken. Sırıttım. Yerimde doğrulup sırtını yatağa getirdim. Yaklaştım hatunuma. Gözlerini kıstı. "Kapıyı mı kilitledin?"

Güldüm. Kilitlesem fena olmazdı aslında. 

"Şimdi yatak odamızda olmalıydık." dedim karımı etkilemeye çalışarak. Gözleri şaşkınlıkla aralandı. Burnumu burnuna sürttüm. 

"Derya eğer üzerimden kalkmazsan hastanede haber olacağız-"

"Olalım." diyerek sözünü kestim. Yanağına uzanıp öptüm büyükçe. Yerinde kıpırdandı. "Ben de seni çok özledim."

"Karısı hasta da demezler-"

"Benim karım hasta değil." dediğimde gözlerimi gözlerine çevirdim. Yutkundu. "İstersen yeniden öpüşelim. Bana hak vereceksin."

"Derya..." dedi sahte kızgınlıkla gülerek. Başını sağına yatırdığında açıkta kalan boynundan öpüverdim. Gülüşü arttı. Sırıtıyorum. "Yoksa güzel haber mi var? Yaşlı teyzeminki tuttu mu?"

Heyecanla yerinde kıpırdandı. Sertçe yutkundum. Başımı kaldırdığımda beklentili hâlde bana bakıyordu. Derin nefes aldım.

"Tutmadı ama elbet tutan olacak." deyip gülümsediğimde mavilerine hüzün çöktü. Yaklaştım karıma. Hareketsiz duruyordu karşımda. Canım yanıyor.

Derya deniz misali Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin