Derya

340 41 58
                                    

 Oy ve yorumlarınızı bekliyorum 💚💙

Güzel dönüşleriniz için teşekkürler😍

Deniz ÇİÇEK ERTEKİN 

"Ne kadar kaldı?"

"Az kaldı." dedi gülerek. Arkamdan elleriyle gözlerimi kapatarak küçük adımlarla yürütüyor beni. Heyecandan kalp atışlarımı hissederken vücudumdaki halsizliği unutmak istedim. Bu sabah kemoterapi tedavisine başladık. Sadece eşimin bana hazırladığı sürprizi düşünmek istiyorum.

"Ellerimi gözlerinden çekeceğim ama açma hemen. Ben söyleyince açacaksın tamam mı?" dedi benim gibi heyecanı sesine yansırken. Başımı salladım. Sonra dudaklarımı araladım alel acele.

"Tamam! Çok merak ediyorum."

Güldü. Ellerini gözlerimden çektiğinde gözlerimi daha sıkı kapattım. Yanlışlıkla görürüm falan. Çok heyecanlıyım.

"Açabilirsin."

Bir an duraklasam da gözlerimi araladım yavaşça. Başta etrafımı tam seçemesem de sonra görüntü netleşti. Gördüklerimle gözlerim aralandı şaşkınlıkla. İki kişilik bir yatak ve karşısında istediğim o giysi dolabı. Çok güzel bir yatak odası olmuş. Hayallerimdeki gibi. 

"Nasıl olmuş?" dedi gülümseyerek. Tam karşımda yatağın üzerinde oturuyor. Duygulanmadan edemiyorum. Gözyaşı dökmek istemiyorum artık ama bu adam beni çok duygulandırıyor. Oysaki eşim için hep gülecektim. Kendimle küçük bir anlaşma yapmıştım.

"Ne ara yaptın bunları?" dedim mahcup hâlde. Elim saçlarıma uzanırken gözlerimi yeşil gözlerine diktim. "Hep de benim istediklerimi almışsın. Nasıl teşekkür edeceğim ben sana şimdi?"

Yataktan destek alarak ayağa kalktı. Birkaç adımda yanıma geldi. Çok güzel gülümsüyor. Yeşil gözleriyle yanağını işaret ettiğinde durakladım. "Bir öpücük verirsen çok mutlu olurum." dediğinde titrek nefes aldım. Gülümsüyorum. Yerimde yükselip yanağından öpüverdim. Ayaklarım yere değmeden kollarını belime sardı. Ellerimi omuzlarına getirdim alel acele. Sıcak nefesleri alnıma çarparken tüy hafifliğinde öptü alnımdan. Öpücüklerinde kıyamıyordu bana. Ben ona güveniyorum.

Kollarını gevşettiğinde ellerim omuzlarından kayarken sesini duydum. Gözlerini gözlerimden ayırmıyor. 

"Akşam yemeğini ben yapacağım bugün. Halsizsin, biliyorum. Yat, dinlen. Yatağın rahatlığını test et bakalım. Yemek hazır olunca uyandırırım." dediğinde kocaman gülümsedim. Başımı yatağa çevirdim. Gözüme yüksek gözükürken bedenime sarılan kollarla başımı çevirdim hızla. Yüz yüze bakıyoruz. Beni kucağına alıp yatağa bıraktı. Aramızdaki yakınlığı koruduğunda yutkundum. "Taşıma servisimiz de var."

Sözleri içimi gıdıklarken güldüm hafifçe. Gülerken görüş alanım kısıtlanıyordu. Gözlerimi araladığımda ifadesi değişmedi. Yeşil gözleri beni kucaklıyor sanki. Elimi omzuna sardım cesaretle. Belimdeki eli hareketsiz duruyordu. Aklıma geleni söyleyiverdim.

"Çok güçlüsün." dedim bir anda. "Beni kolayca taşıyabiliyorsun. Ağır değil miyim?"

Başını çevirip güldü. Kendime geldim. Çok güzel gülüyor. Yeşil gözlerini gözlerime çevirdiğinde kalbim tekledi. 

"Değilsin. Hem ben senin kocanım-"

"Ben de senin karınım." dedim boşluğuma gelerek. Bakışları derinleşti. Yanımda istiyorum onu. Ona sarılarak uyumak istiyorum.

Derya deniz misali Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin