Deniz'im

346 43 67
                                    


Derya ERTEKİN 

Gözlerimi araladım. Elim karıma uzanmak için hareketlendiğinde başımı yanıma yatırdım. Karım yerinde değil. Yatakta doğrulurken yastığın üzerinde gördüğüm birkaç kıvırcık saç tutamıyla sertçe yutkundum. Yataktan kalktım alel acele. Odadan çıktım.

Banyonun ışığı açık. Kapının önüne geldiğimde vakit kaybetmeden açtım kapıyı. Başını çevirdi hızla. İç çamaşırlarıyla duruyor. Saçları nemli. Kızarmış mavi gözlerini gördüğümde yüreğim yandı. Kapının kolunu bırakıp yanına yaklaştım.

"Hastaneye gitmeden önce banyo yapmak istedim."

Narin bedenini kollarımın arasına aldığımda başını göğsüme yaslayıp kollarını belime doladı. Nemli saçlarından öptüm koklayarak. Parmakları tişörtümün altından tenimde gezinirken sesini duydum. Parmakları soğuk, üşümüş.

"Sen de banyo yap istersen. Sen çıkana kadar kahvaltı hazırlarım."

Başımı kaldırdığımda yerinde kıpırdanarak başını kaldırdı. Masumca bakan mavi gözleri kalp atışlarımı hızlandırıyor. Öptüm her birini. Dudaklarındaki gülümsemeye kaydı gözlerim. Öpmek için yaklaştığımda sokuldu bana. Doyasıya öptüm beni çocuk gibi sevindiren gülüşünden. Kolları boynuma sarıldı. Bana yakın oluşu yüreğime huzur bırakırken iyileşeceğine dair umutlarım artıyor. Dualarım kuşatıyor etrafımı. Hayallerimle yoğrulmuş dualarım heyecanıma ortak oluyor. Ben karımı seviyorum. 

Birbirimizden ayrıldığımızda kucağıma aldım karımı. Boynumdaki kollarını sıklaştırıp başını boynuma gömdü gülerek. Gülümsüyorum. Banyodan çıkıp odamıza geçtim.

"Havalar soğuyor. Banyoda üşümüşsün." deyip yatağa bıraktım. Üzerini yorganla örttüğümde güldü tekrar. O görmeden yastıkta kalan saç tutanlarını alıp şortumun cebine koydum. Yorgana sarılarak bedenini bana döndü. Mavi gözlerini gözlerime diktiğinde tatlı sesini duydum.

"Banyoya girecek misin? Ona göre hazırlık yapayım."

Elimi saçıma getirip karıştırdım. Pür dikkat izliyor beni. Gözlerim açıkta kalan koluna gidip gelirken dudaklarımı araladım.

"Pasaklı oldum. Karım mis gibi kokuyor. Ben de yıkanıyım." dediğimde gülümsedi. Üzerimdeki tişörtü çıkardım tek seferde. Burnuma yaklaştırıp kokladığımda gülüşünü duydum. Başımı kaldırdım sırıtarak. Yüzümü buruşturdum sonra.

"Abartma Derya." dedi gülen gözleriyle. Yatağın içinde çok sevimli duruyor. Gözleriyle elimdeki tişörtü işaret edip bilmiş bilmiş konuşmaya devam etti. "Banyoda çıkar kıyafetlerini. Hem bana diyorsun, sen yapmıyorsun. Üşüyeceksin."

Elimdeki tişörtü yere bıraktım rahat tavırda. Mavi gözlerini ayırmadı benden. Pür dikkat beni izliyordu. Yanına yaklaştığımda yorganla yüzünü kapattı. Güldüm. Yatağa yatıp sarıldım karıma. Yorganın içinde kıpırdanıp duruyor.

"Kıpırdama." dedim sahte kızgınlıkla. Yorganı çektiğimde yorganın içinde yuvarlanarak kollarımın arasına düştü. Yorganla açık kalmayacak şekilde örttüm üzerimizi. Yorganın içinde şaşkın gözlerle bana bakıyor. Elimi beline sardığımda elini omzuma getirdi.

"Kocan ısıtsın seni." dediğimde dudaklarını birbirine bastırıp gülen gözlerini kaçırdı. Sırıttım. Yanağına uzanıp öptüm büyükçe. Kokusu beni mest ederken açıkta kalan boynuna gömdüm başımı. Sözleri üzerine kahkaha attım.

"Uslu dur Derya!"

___

"Sonuçlar iç açıcı değil. Seninki uyumlu çıkmadı, dostum."

Derya deniz misali Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin