Jamie
Ik liep samen met Selena door de tuin. Selena was niet meer zo opstandig. We waren hopeloos verliefd. Ik had haar nog niet gemarkt maar dat zou ik doen als ze er zelf om zou vragen. Ze keek me aan, 'Jajay, wil je me marken?'Ik glimlachte en knikte, 'nu?'
Ze knikte. Ik duwde haar tegen de dichtstbijzijnde boom aan en streek de lokken achter haar oor. Ik gromde laag. Zij gromde ook. Ik ging naar haar nek en gaf eerst een paar kusjes voordat ik besloot waar ik haar ging bijten. Net toen ik haar wilde bijten hoorde ik mijn vader roepen: 'Jamie!'
Ik gromde, 'wat is er pa?!'
'Je moeder en ik willen jullie even spreken!'
Ik zuchtte diep en trok haar mee naar binnen. We liepen naar de werkkamer. Daar waren mijn ouders. Mijn moeder glimlachte, 'ga even zitten.'
Ik ging in de ene stoel zitten en Selena in de andere. 'Jamie' zei mijn vader 'nu je je mate hebt gevonden sturen we je niet meer naar een kostschool.' 'Als je belooft dat je goed gaat gedragen.'
'En de auto niet meer steelt' zei mijn moeder.
Ik knikte, 'ik heb nu een andere bezigheid gevonden.'
Ik keek naar Selena. Ze grijnsde, 'ik ook.'
Mijn moeder schudde glimlachend haar hoofd. 'Goed' zei mijn vader 'dat wouden we even melden.'
'Serieus' vroeg ik boos.
'Jamie' zei mijn vader waarschuwend.
Selena stond op, 'we gaan al.'
Ze trok me omhoog en trok me mee. We liepen naar buiten en door het bos. Na een tijdje zei ze: 'Jayjay. Wil je me marken?'
Ik grijnsde en duwde haar tegen een boom. Ik ging naar haar nek en markte haar. Ze kreunde. Ik hoorde gegrom achter me en draaide me om. We waren omsingeld door wolven. Ze renden op ons af. Ik gromde en mindlinkte mijn zus: 'Net! Selena, ik. In gevaar. Waarschuw pap!'
De wolven duwden mij tegen de grond. Ik gooide er één weg. Selena werd tegen de boom geduwd door een man. Er werd een doek voor haar mond geduwd. Ze viel neer. Ik gromde en probeerde bij haar te komen maar ook tegen mijn mond werd een doek geduwd. Een sterke geur drong mijn neus binnen. Er zat dus chloroform op. Ik verloor na een paar seconden mijn bewustzijn.
Janette
Ik rende naar beneden. 'Pap!' 'Jamie en Selena zijn in gevaar!'
Mijn vader kwam zijn werkkamer uitgerend. Op dat moment ging de deur open. Bèta Hank kwam binnenrennen. 'Alpha' riep hij 'er waren andere wolen op het terein. Ze hebben uw zoon.'
'Ja dat hoorde ik net van mijn dochter' riep mijn vader 'idioot!'
'Sorry Alfa' zei hij met gebogen hoofd.
'Wie' vroeg mijn vader kwaad.
'De newmoonroedel.'
'Verdomme' siste mijn vader 'Brently!'
'Uw orders Alfa?'
'We gaan naar hem toe. Niemand komt aan mijn familie!'
JE LEEST
twin wolfs.
WerewolfDit is een vervolg op "white wolf". Jamie en Janette, kinderen van Alfa Rick en Luna Lunette, zijn echte donderstenen. Ze slopen van alles. De roedel wil Jamie afwijzen als hun volgende alfa. Als Rick en Lune hun zoon naar een kostschool willen stu...