'Hoe oud ben je' vroeg ik.
'Zeventien.'
'Wie zijn je ouders?'
'Bèta Sam en Ilona.'
Ik knikte, 'heb je nog broers en zussen?'
'Een broertje.'
'Hoe oud?'
'Veertien.'
'Wat zijn je hobby's?'
'Zwemmen, basketbal en vissen.' 'En jij?'
'Zwemmen, basketbal en schilderen.'
'Oké, en hoe oud ben jij?'
'Zestien.' 'En je broer hoe oud is die?'
'Zestien.'
Hij fronste, 'zijn jullie een tweeling?'
Ik knikte, 'yep.'
'En wie is de oudste?'
'Mijn broer.' 'Er zit een kwartier tussen.'
Hij knikte, 'en zijn mate?'
'Selena is ook zestien.' 'Benjamin is negen en Nina is elf.'
Hij knikte, 'maar waarom laat je me niet gewoon mijn gang gaan?'
'Omdat je me dan markt tegen mijn zin in en dat wil ik niet.'
Hij knikte, 'en nu?'
'Nu moet je wachten totdat ik je vertrouw en je je wolf onder controle kunt houden.'
Hij gromde, 'waarom?'
'Jij mag me niet marken totdat je je wolf onder controle kunt houden.'
Hij snoof, 'dus... wat nu?'
'Zullen we naar het meer?'
Hij knikte, 'is goed.'
Lune
Ik hoorde hoe Luuk en Janette de trap af kwamen. 'Mam' riep ze 'we gaan naar het meer.'
'Voor het eten weer terug!'
'Ja!'
Ik hoorde hoe ze wegliepen. Rick keek me aan, 'vind je het goed dat hij alleen gaat met haar.'
Ik knikte, 'ik ging ook slapen met jou zonder iemand in de buurt en de deur op slot.'
'Ja maar ik kan mijn wolf onder bedwang houden.'
'Amper' mompelde ik.
'Luns' zei hij half waarschuwend, half geamuseerd, 'nu maak je het me moeilijk.'
Ik grinnikte, 'das dan jammer dat de kinderen in de buurt zijn.'
Alsof ze het gesprek hadden gevold hoorde ik hoe de rest naar beneden liep. 'Mam' riep Jamie 'we gaan buiten voetballen.'
Rick grijnsde, 'is goed!' 'Voor eten weer terug!'
'Zullen we doen' riep Nina.
We hoorden hoe de voordeur dichtsloeg. Rick stond op en liep langzaam op me af. 'Rick' zei ik met lichte trilling in mijn stem 'nu niet.'
Hij grijnsde, 'nu wel Luns.' 'Je wilt het...' hij was nu bij me en leunde op het aanrecht zodat ik tussen zijn armen in gevangen stond. Hij ging naar mijn oor en fluisterde: 'ik voel het.'
Hij gaf den kus in mijn nek. Er begonnen kriebels te ontstaan in mijn buik. Hij tilde me op en ik klemde mijn benen om zijn middel. Hij droeg me naar onze kamer en legde me op het bed. Hij begon me te kussen. 'O Luns' kreunde hij 'ik ga jou even verwennen.'
'O ja' zei ik grijnzend 'hoe?'
Hij grijnsde en trok mijn T-shirt uit. Opeens werden we gemindlinkt: alfa, Luna. Het newmoon deel is andvallen. Alle vrouwen zijn meegenomen en vrrl van de mannen gedood! We moeten overleggen alfa!
Rick zuchte, ik kom eraan Hank.
Hij leek me aan, 'volgende keer luns.' 'Sorry.'
Ik glimlachte, 'geeft niets, alfa.'
Hij schudde zijn hoofd, stond op en verliet het huis. Ik wilde de kinderen mindlinken dat ze naar huis moesten komen maar ik kreeg niks door. Opeens werd ik gemindlinkt door Nina: mama help!
Waar ben je?!
Bij de grens.
Na die zin viel de verbinding weg. Ik mindlinkte Rick: Nina is ontvoerd!
Wat?!
Ze zei dag ze bij de grens was. Rick ga haar halen snel.
Luns, ik hoor net dat iedereen is ontvoerd. Alle kinderen plus Luuk en Selena ook.
JE LEEST
twin wolfs.
WerewolfDit is een vervolg op "white wolf". Jamie en Janette, kinderen van Alfa Rick en Luna Lunette, zijn echte donderstenen. Ze slopen van alles. De roedel wil Jamie afwijzen als hun volgende alfa. Als Rick en Lune hun zoon naar een kostschool willen stu...