Hij draaide zich op zijn zij. Hij steunde met zijn armen naast mijn schouders en fluisterde ik mijn oor: 'maar al te graag.'
Ik sloot mijn ogen even en grinnikte, 'doe je best.'
Hij grijnsde en gaf een paar kusjes in mijn nek voordat hij de plek besloot. Hij ging er een paar keer overheen met zijn tanden voordat hij ze in mijn vlees boorde. Ik kreunde. Hij haalde zijn tanden uit de mark en kuste me. Daarna likte hij het bloed weg. Daarna ging hij al kusjes gevend naar mijn mond. Ik duwde hem van me af en duwde hem nu op het bed. Ik ging naar zijn nek, 'my turn.'
Hij grinnikte en trok me tegen zich aan. Ik besloot de markplek en beet hem. Hij kreunde. Ik haalde mijn tanden uit zijn vlees en likte het schoon. Daarna keek.ik hem aan, 'zo ben je nu wat wijzer geworden?'
Hij grinnikte en kuste me. We bleven elkaar kussen. Allebei overgenomen door onze wolfen. Opeens werd er geklopt. Beide gromden we. Ik stond op, liep naar de deur en deed die open. Mijn moeder stond voor de deur. 'Wat is er' vroeg ik.
'Over een uur komen de gasten dus gaan jullie je zo omkleden?'
Ik zuchte, 'ja mam.'
Ze glimlachte en wou weglopen totdat ze de mark zag. 'Dus... mate proces voltooid' vroeg ze.
Ik schudde mijn hoofd, 'jij stak daar net een stokje voor.'
Ze lachte en liep weg. Ik draaide me om naar Luuk die opeens achter me stond. Hij duwde me tegen de muur aan en kuste me. Ik duwde hem van me af, 'niet nu schatje.'
Hij grinnikte, 'ik help je wel met uitkleden.'
Hij kuste me weer en ging naar de onderkant van mijn shirt. Die trok hij uit. Ik pakte de onderkant van zijn shirt en trok die ook uit. Hij grinnikte en kuste me. 'Weet je het heel zeker' fluisterde hij tegen mijn lippen terwijl zijn handen naar mijn broek gingen. Ik knikte, 'heel zeker.'
Hij gromde en trok mijn broek uit. Hij bleef op zijn hurken voor me zitten en gaf een kus op mijn buik. Ik legde mijn hoofd in mijn nek. Hij stond op en kuste me op de mark. Ik liet een zacht kreuntje horen. Hij grijnsde en trok me mee naar het bed. Daar duwde hij me op. Hij liep naar de kast en pakte er een wite jurk uit. Hij liep terug en deed die bij me aan. Daarna duwde ik hem op het bed en trok zijn broek uit. Ik liep naar de kast en pakte een wit T-shirt en een nette broek. Ik trok het T-shirt over zijn hoofd en kuste hem. Hij trok zelf zijn broek aan. Daarna gingen we hand in hand naar beneden. Selena en Jamie zaten in de woonkamer. Jamie had een arm om haar heen geslagen. Selena had een hand op zijn borst gelegt. 'Hey' zei ik.
Ze keken naar ons, 'hey zusje.' 'Ik zie dat je gemarkt bent.'
We grinnikten, 'zoals je ziet.'
'En is alles voltooid' vroegen ze tegelijk.
'Nee' zei Luuk somber 'Luna Lunette stak daar een stokje voor.'
Jamie grinnikte, 'je moet het ook doen als er niemand is.' 'Of in de schuur of boomhut.'
'Bij de boomhut stoort niemand ons' fluisterde ik tegen Luuk.
Hij grijnsde, 'morgen even wandelen?'
Ik knikte, 'absoluut.'
Onze vader kwam de kamer inlopen. 'Dus er zijn er al vier van de zes omgekleed' zei hij 'mooi zo.'
Nina en Benjamin kwamen de kamer ingerend. Nina had een wite jurk aan een Benjamin een witte broek en shirt met colbert. Onze moeder kwam ook kamer inlopen. Ze had een witte rok aan en grijs hemdje en een wit bolerotje. 'Zo' zei ze 'allemaal klaar?'
Iedereen knikte.
'Dan gaan we naar het raadsgebouw' zei mijn vader.
JE LEEST
twin wolfs.
Hombres LoboDit is een vervolg op "white wolf". Jamie en Janette, kinderen van Alfa Rick en Luna Lunette, zijn echte donderstenen. Ze slopen van alles. De roedel wil Jamie afwijzen als hun volgende alfa. Als Rick en Lune hun zoon naar een kostschool willen stu...