Hoofdstuk 1 (51)

155 6 7
                                    

P.O.V. Chantal
Ik doe langzaam mijn ogen open en zie Louis. Hij ligt weer eens hard te snurken. Ik glimlach en geef een kus op zijn voorhoofd. Vandaag terug naar huis. Ik sta op en kleed me om. Ik loop naar beneden en zie dat iedereen al wakker is. "Waarom is iedereen al zo vroeg wakker? Zelfs Louis is nog aan het slapen." Zeg ik. "We vetrekken zometeen al hé slimpie." Zegt Sarah. Mijn ogen worden groot. Oh! Ik ren naar boven en spring op het bed. "Lou! Wakker worden!" Louis doet langzaam zijn ogen open, en hij laat me vallen, waardoor ik op hem val. "Ik bedoelde de andere kant." Lacht Louis. "We vertrekken zometeen al!" Roep ik. Louis is meteen wakker en kleed zich om. Ik ren weer naar beneden en zie dat iedereen al klaar is. Ik prop een broodje in mijn mond, en eet hem snel op. Louis komt ook nog aangerend en propt ook een broodje in zijn mond. "Oké, we kunnen vertrekken." Lacht Niall. We gaan naar buiten en we stappen in het busje. "Naar het vliegveld." Zegt Niall. En we rijden naar het vliegveld. Ik zie dat de meeste al bijna in slaap vallen. Ik kijk op mijn horloge, en zie dat het ook nog maar half zes 's ochtends is.
Als we bij het vliegveld zijn vallen bijna mijn ogen dicht. "Wakker blijven hé babe." Lacht Louis. Ik open weer mijn ogen, en loop samen met Louis naar het vliegtuig. Yes, ik zit naast Louis! Ik ga zitten en sluit meteen mijn ogen.

P.O.V. Louis
Ik zie dat Chantal al binnen een paar minuten slaapt. Ik druk een kus op haar voorhoofd en doe muziek in. Ik zie dat de meeste mensen nu gaan slapen, maar ik ben echt een ochtendmens, ik kan echt niet slapen dan hoor.
Na een paar uurtjes zegt de vrouw van het vliegtuig: "We gaan landen, doe u gordels vast." Ik schud Chantal wakker, en de rest ook. "Gordels vast." Zeg ik. We doen onze gordels vast en dalen. Chantal was nog nooit in een vliegtuig geweest, dus ze vond het nog best eng, maar nu gelukkig niet meer.
Als we uit het vliegtuig gaan zien we Harry zijn auto staan. We gaan naar huis! We stappen in, en Harry start de auto. "In Engeland is het toch wel wat koud vergeleken met Spanje." Zegt Chantal. Ik glimlach en trek haar tegen me aan.
Als we thuis zijn rennen Niall en Marjolein meteen naar de keuken en eten meteen iets. Ik lach, typisch de familie Horan.

P.O.V. Sarah
Eindelijk weer thuis. Ik plof mijn tassen neer en pak er een warme trui uit. Chantal heeft gelijk, het is vergeleken met Spanje hier echt koud. Maar logisch, het is ook herfst. "Zullen we nog gaan slapen?" Stelt Harry voor. Ik knik, samen lopen we naar boven. En gaan liggen in bed. Ik ga dichter tegen Harry liggen, en hij slaat een arm om me heen.

Hey! Welkom bij het 2e deel! En fijne vakantie allemaal! ❤️

What he did 2 (Nederlands) (Voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu