Hoofdstuk 10

59 5 3
                                    

P.O.V. Marjolein
Sarah keek me raar aan. "Wat is er?" Vroeg ze. "Nee, niks." Zeg ik. En ik loop naar mijn slaapkamer en pak mijn mobiel. Ik moet het uit mijn hoofd zetten, het zijn hun zaken. Niall komt naast me liggen. "Is er iets?" Vraagt hij. "Sarah is zwanger, Harry vind dat natuurlijk niks, en nu laten ze het weghalen." Zeg ik. Niall zijn ogen worden groot. "Weghalen?" Ik knik. "Het zijn niet onze zaken." Zegt hij dan. "Dat weet ik, maar ik weet zeker dat Sarah wel gewoon een kind wilt." Niall schud zijn hoofd. "We moeten ons er niet mee bemoeien."

P.O.V. Harry
Ik kon er niet meer tegen. Ik liep uit de slaapkamer en sleurde Sarah mee. "Wat gaan we doen?" Vroeg ze. "Het NU weg laten halen." Sis ik. "Waarom NU?" Vraagt ze. "Omdat ik niet wil dat je nog van gedachten veranderd." Sis ik. We gaan zitten in de auto, en ik zie Sarah snikken. Even boeit niks me meer, dat kind moet weg.
Na een half uur kwamen we bij het ziekenhuis en hadden we een afspraak. "Moet dat nu in de avond?" Zeurde een dokter. Ik knikte. De dokter rolde met zijn ogen en we lieten het weghalen. Sarah snikte nog steeds. Ik pakte haar hand. "Geloof me, dit is beter." Fluister ik. Ze negeert me.
Na een uurtje was het kindje weg. Sarah moest er van huilen, maar ik toonde geen enkele emotie.

P.O.V. Chantal
"Hey babe, ik en Liam gaan bowlen. Ik kom pas vanavond weer thuis." Zegt Louis en hij drukt een kus op mijn voorhoofd. "Oké." Zeg ik. En Louis en Liam vertrekken. Alleen ik en Zayn zijn er nog. Zayn gaat dicht tegen me aan zitten. "Je bent leuk." Grijnst Zayn. "Laat me met rust." Zeg ik. "Oh." Zegt Zayn en hij slaat een arm om me heen. Ik wil weg maar hij houd me stevig vast. Ik hoor de voordeur open gaan, Zayn laat me meteen los en gaat terug in de stoel zitten. Harry en Sarah waren het. Ik zucht van opluchting. "Is het kindje weg?" Vraag ik voorzichtig. "Ja." Sist Harry. "Sorry." Fluister ik. "Maakt niet uit." Zegt Sarah. Ik voel dat Zayn me aanstaart. Ik draai me om en hij grijnst naar me. Ik geef hem een dodende blik. "Ik ben moe. Ik ga slapen." Zeg ik. En ik ren snel naar boven, want ik hoor dat Zayn ook komt. Opeens heeft iemand mijn hand vast. Zayn. Ik zucht. "Laat me gewoon met rust. Je weet dat ik met Louis heb." Zayn drukt me tegen de deur. Ik doe de deur open en stap in de kamer en sla de deur dicht. Gelukkig, het is de kamer van mij en Louis. Ik pak de sleutel en doe de deur op slot. Zayn verdient geen tweede kans. Hij is nog steeds zoals vroeger. Ik ga op het bed liggen en probeer te slapen.

What he did 2 (Nederlands) (Voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu