Hoofdstuk 37

43 3 4
                                    

Ik, Chantal en Marjolein hadden ons klaargemaakt. Chantal had een schuine vlecht in, Marjolein een knot en ik los haar met krullen. We lopen naar beneden en de jongens zien er net zoals perfect uit. Ik ren naar Harry en geef hem een kus. "Je ziet er prachtig uit." Zegt hij. "Jij ook." En ik geef hem nog een kus. We gaan in de auto zitten en gaan naar het restaurant. Het restaurant is speciaal, want het is winter, dus alles is helemaal versierd in de winterstemming. Overal hangen sneeuwvlokjes, sneeuwpoppen en nog andere winter dingen. Het is een prachtig restaurant. We gaan aan een tafel zitten en beginnen te kletsen.

P.O.V. Niall
Opeens stormt Greg het restaurant binnen. "Greg?" Zeg ik. "Ja, Niall ik kom mijn excuses aanbieden. Aan iedereen! Ik had me nooit zo moeten gedragen." Ik zie dat hij dronken is. "Greg, je bent dronken." Zeg ik. En Greg loopt wankelend naar me toe. "Greg, ga naar huis." Zeg ik. "Nee, eerst moet iedereen me vergeven." "Greg, doe niet zo kinderachtig! Ga naar huis!" Harry staat op en pakt Greg bij zijn arm, ik help mee en Greg gaat gelukkig naar huis. "Ik kom nog wel langs." Zegt hij met een grijns. We lopen weer terug. "Sorry." Zeg ik wat ongemakkelijk. "Het is niet jou schuld." Zegt Marjolein. En ze pakt mijn hand en knijpt er zachtjes in. En ze geeft me een kus. En we eten gelukkig verder. Waarom doet Greg toch zo? Het gaat echt slecht met hem. Het kan toch niet alleen aan de jaloezie liggen?
Toen we klaar waren met eten gingen we naar de bioscoop. De meiden hadden een film uitgekozen en de film was geweldig. Ik heb heel de film gelachen en Marjolein ook. Als we naar huis gaan zien we de zus van Louis (Charlotte) met Emma zitten. "Bedankt dat je wilde oppassen." Zeggen ik en Marjolein tegelijk. "Geen probleem. Ze is echt een schatje." En Charlotte vertrekt. Ik neem Emma in mijn armen en geef haar de fles. Marjolein komt bij me zitten en legt haar hoofd op mijn schouder. "Ik hou van je." Fluistert ze. "Ik ook van jou."

P.O.V. Sarah
Een paar weken later gingen ik en Harry naar een park. Eindelijk was de lente weer begonnen. Ik rende door het park en viel tussen de bloemen. Harry kwam bij me liggen en gaf me een kus. Toen stond opeens Greg voor ons. "Ik wil nu echt mijn excuses aanbieden." Zei hij zacht. Harry stond kwaad op. "Rot op." Greg leek gekwetst. "Ik ben naar een kliniek geweest, ik ben veranderd. Ik heb een nieuwe vriend Zayn, hij had eerst ook een verleden net als mij. Maar we zijn echt veranderd." Harry werd nog kwader. "Zayn?" Harry spuugde zijn naam ongeveer uit. "Ja, hij is heel aardig." Ik sta ook op. "Greg, je kan beter gaan." "Nee, ik wil dat jullie mij vergeven. En zien hoe ik ben veranderd." Ik zucht. "Oké, we vergeven je." Harry kijkt me aan alsof ik gek ben. "Wat?" Kan hij alleen maar uitbrengen. "Greg, je moet nu echt weg."

What he did 2 (Nederlands) (Voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu