Hoofdstuk 4

79 4 4
                                    

P.O.V. Chantal
Ik doe mijn ogen open, en ik zie dat Louis niet naast me ligt. Ik hoor Harry en Sarah wel. Ik loop naar de kamer van Niall en Marjolein, en zie dat Niall ook weg is. Ik loop naar beneden en zie ze aan de eettafel zitten. "Goedemorgen." Zeg ik. Ik loop naar de koelkast. "Mag ik geen kus?" Zegt Louis met een pruillip. "Nee, jij bent zomaar weggegaan." Grijns ik. "Goed, dan geef ik er zelf wel één." Glimlacht Louis. En hij buigt voorover en ik pak een klont boter en wrijf het in ziin gezicht. "Iel!" Roept Louis als een meisje. Ik en Niall lachen hem uit. Ik zak gewoon door mijn benen door het lachen. Maar dan pakt Louis de jam en wrijft dat in mijn gezicht. "Louis!" Gil ik. "Ik lust niet eens jam!" Louis begint te lachen. "Ah babe." Hij tilt me op en geeft me een kus die naar boter en jam smaakt, apart hé? XD. Ik zie Marjolein ook naar ons toe lopen en ze begint te lachen. Maar is daarna weer serieus en loopt als bijna een zombie naar de koelkast. "Wat is er?" Vraag ik. "Niks." Zucht ze. Ze loopt met haar ontbijt naar de eettafel en valt bijna in slaap. "Blijf wakker." Zegt Niall. Hij pakt haar vast. "Ik ben misselijk, alles draait." Zegt ze. "We gaan naar de dokter." Zeg ik. "Oké." Zegt ze. Ik ben nog verbaast, normaal is ze doodsbang voor dokters. Marjolein en ik kleden ons om, en daarna gaan we naar de dokter. Als Marjolein alles verteld, zegt de dokter: "Ben je al een tijdje niet ongesteld geweest?" Marjolein denkt na. "Inderdaad, al best lang niet." De dokter zucht. "Dan ben je waarschijnlijk...zwanger..." Marjolein haar ogen worden groot. Ik pak haar hand en knijp er zachtjes in. "Maar..maar.." "Doe maar eerst een test." Zegt de dokter. En hij stuurt ons gewoon weg. "Omg." Zegt Marjolein met tranen in haar ogen. "Hé, eerst de test." Zeg ik. Ze knikt. We lopen naar de vrouw en vragen om een zwangerschapstest. Ze geeft ons een doosje, en we lopen naar huis. "Niall mag het nog niet weten. Zeg maar tegen hem dat ik gewoon een griepje heb." Zegt ze. Ik stop met lopen. "Niall moet dit weten!" Ze schud haar hoofd. "Eerst de test." Ik zucht, maar het zijn haar zaken. We lopen naar huis. En Niall rent meteen op ons af. "Wat is er?" Vraagt hij. "Gewoon een griep." Zegt Marjolein. "Ahw babe, het komt wel goed." Zegt hij. "Chantal, kom je even mee. De badkamer moet nog opgeruimd worden." Zegt Marjolein. Ik knik. We lopen samen naar de badkamer. Marjolein doet de test. En er staan twee streepjes. "Wat betekent dat?" Vraag ik snel. "Zwanger..." Stamelt Marjolein. "Oh geweldig!" Roep ik. "Wat is er geweldig?" Louis komt binnen. En als hij de test ziet valt zijn mond open. "Oh mijn god...." En alsof het niet erger kon, Niall kwam er ook nog eens bij.

What he did 2 (Nederlands) (Voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu