Hoofdstuk 27

61 6 8
                                    

P.O.V. Marjolein
Liam? "Liam? Ik heb helemaal niks tegen Liam gezegd!" Zeg ik. "Hoe kan ik dan dit allemaal weten door hem?" Ik krijg waterige ogen. Ik en Niall hebben nog nooit ruzie gehad. Ik ren terug en laat Niall achter. Emma is bij Chantal en Louis. Ik stap in de auto en rijd naar huis. Huilend. Als ik thuis ben stap ik uit de auto en ren huilend naar de slaapkamer. Even later komt er iemand bij me zitten ik kijk op en zie Liam. "Wtf doe jij hier?! Jij hebt gezorgd dat ik en Niall ruzie hebben!" Roep ik. Liam deinst geschrokken achteruit. "Ik wilde dat Niall zich realiseerde dat hij meer voor Emma moet zorgen." Mompelt hij. "Bemoei je met je eigen zaken." Zeg ik kwaad. En Liam loopt weg.

P.O.V. Niall
Ik kom kwaad thuis en gooi mijn jas op de kapstok. Ik zie Liam met tranen naar beneden komen. "Wat is er?" Sis ik. "Zijn je zaken niet." Zegt Liam kinderachtig. Ik rol met mijn ogen en stamp naar boven. Ik doe de slaapkamerdeur open en ga boos naast Marjolein liggen. Marjolein kijkt me verdrietig aan. "Alsjeblieft, geloof me." zegt ze. Ik denk na. Marjolein zou nooit tegen me liegen. "Oké." Zeg ik met een brok in mijn keel. Ze glimlacht met tranen in haar ogen. En ik glimlach terug. En ik kom met mijn hoofd dichterbij, en kus haar. En dat gaat verder.

P.O.V. Liam
Waarom moet ik nou alles weer hebben gedaan? Gelukkig heeft Marjolein niet meer moeten overgeven, en is ze ook niet echt meer ziek. Shit, ik heb nu het gevoel alsof ik alles heb verpest.
De volgende ochtend komen Marjolein en Niall gelukkig vrolijk naar beneden. Maar ik besluit om maar niks te zeggen. "Liam, je had gelijk. Ik had meer voor Emma moeten zorgen." Zegt Niall. Ik glimlach en eet mijn ontbijt op. Harry en Sarah komen vrolijk beneden. "We zijn getrouwd!" Roept Sarah. "Ja, dat weten ze." Lacht Harry. En ze geven elkaar een kus. Ik voel een steek van jaloezie. Ik ben nog alleen. Ik kijk naar Sarah. Ze is prachtig. Waarom moet ik nou weer verliefd op haar worden? Ik sta op en doe mijn tanden poetsen enzo, en loop naar buiten. Ik bots tegen een meisje aan en zie haar mooie ogen. "Sorry." Zegt ze snel. "Maakt niet uit." Zeg ik snel. "Hoi, ik ben Danielle." Zegt ze. En ze steekt haar hand uit.

P.O.V. Louis
Liam vertrekt. Ik weet dat hij jaloers is. Ik vind het nog knap dat hij naar het huwelijk is geweest. "Gamen?" Stel ik aan Niall voor. Hij knikt. We gaan zitten en spelen Minecraft. "Ik en Marjolein gaan shoppen." Zegt Chantal en ze geeft me een kus. "We nemen Emma mee." Zegt Marjolein en ze geeft Niall een kus, en ze vertrekken. "Wat hebben wij toch geweldige vrouwen hè." Zeg ik en ik geef een knipoog. En Niall begint te lachen.

Sorry dat het de laatste tijd wat minder leuke hoofdstukken zijn :/

What he did 2 (Nederlands) (Voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu