P.O.V. Chantal
Opeens voel ik dat iemand me wegtrekt van Sophia. Het is Zayn. "Zayn?" Stamel ik. "Ja, ik wil dit niet. Ik zorg dat ze jullie met rust laat." Zegt hij. "Ik geloof je niet. Dus rot op!" Hij lijkt gekwetst, maar ik ken hem beter. En hij laat me los en ik en Sarah lopen weg. "Gaat het?" Vraagt ze. Ik knik. Hoe durft Zayn nog het lef te hebben om dat nog te zeggen. Toen botste ik tegen iemand aan. Ik keek op en zag Louis. "Hey babe, wat is er?" Vraagt hij. "Sophia en Zayn." Mompel ik. Louis kijkt boos. "Maar het gaat." Zeg ik snel. "Ze moeten gewoon met hun poten van jou afblijven." Sist hij. "Louis, het gaat goed. Kom, we gaan naar huis." Louis knikt en we lopen naar huis. Ik zie dat Harry ook boos is, maar gelukkig doet hij ook niks. Liam loopt er een beetje achter. (Ja weet het, eerst was Liam niet mee. Maar ik wil toch dat Liam een beetje in het boek zit) "Weet je, eigenlijk is dit allemaal jou schuld." Zegt Louis woedend tegen Liam. "Inderdaad." Zegt Harry boos. Liam zijn ogen worden groot. "Jongens! Het is helemaal niet Liam zijn schuld, het is die van Sophia." Zegt Sarah snel en ze staat voor Liam. "Nou en, Sophia is verliefd op Liam, Liam moet gewoon haar wegsturen." Sist Harry. Ik ga ook voor Liam staan. "Hou op! We gaan gewoon naar huis, en maken er nog een leuke dag van." Zeg ik. En ik pak Louis zijn hand en we lopen naar huis.
Als we thuis zijn ren ik meteen naar Niall. "Is Marjolein al wakker?" Vraag ik. "Ja, ze is aan het koken." Zegt hij. Ik en Sarah rennen naar de keuken. "Marjolein, je moet met ons mee." Zeg ik enthousiast. "Ik ben aan het koken." Zegt ze lachend. "Niall!" Roep ik. Niall komt naar ons toe. "Jij moet koken." Zegt Sarah. Niall kijkt niet begrijpend, maar doet het toch. We gaan met zijn drieën naar boven en laten Marjolein de kleding zien. "Wat leuk!" Zegt Marjolein. We kleden ons om en lopen naar beneden om het aan de jongens te zien, en de ouders van Niall en Greg. Als we beneden zijn begint Louis te fluiten. Ik heb de wortel-croptop aan, en een hoge blauwe jeans met zwarte hakken. Sarah heeft het shirt met I ❤️ Harry aan met een witte hoge jeans, en blauwe hakken. En Marjolein heeft een shirt aan met kippen erop, en een hoge zwarte jeans met zwarte hakken. De jongens lopen naar ons toe en geven een kus. En de ouders van Niall vinden het ook prachtig. En Greg zit alleen maar te staren. Harry knipt in zijn vinger en Greg kijkt weer normaal en bloost. "Nu kip eten." Zegt Niall en hij geeft een klap op Marjolein haar kont en iedereen begint te lachen. Maar Marjolein springt op Niall zijn rug en we gaan kip eten met friet. En ik en Louis eten nog wortels erbij.