Ik en Niall stonden langzaam op. 'Man, wat is er nou?' zei Niall geïrriteerd. 'Niks.' zei Greg bot terug en hij liep terug. Ik hield mijn schouders op en liep naar de woonkamer. 'De cupcakes zijn echt lekker.' zegt Liam. Ik ben blij dat hij weer wat vrolijker is. 'I love chocolate!' zegt hij met een volle mond. Ik glimlach en ga bij de rest zitten. 'Nu kan ik nergens meer zitten.' zegt Niall zielig. 'Kom maar op schoot.' grijns ik. En Niall komt bij me op schoot. 'Niall je bent toch wat zwaar, ruilen?' zeg ik. 'Nee, ik zit wel lekker.' grijnst hij. 'Niall!' Niall lacht en we ruilen. Louis zet een film op en voor ik het weet val ik in slaap in Niall zijn armen.
P.O.V. Greg
Ik word echt gek! Ik kan mijn ogen niet van Marjolein afhouden. Ik kijk naar haar en zie dat ze slaapt in Niall zijn arm en dat ze zacht snurkt. 'Ik breng haar even naar bed.' zegt Niall. Hij staat op met Marjolein in zijn armen en loopt naar boven. Ik moet het Niall vertellen. Ik loop achter hem aan, en als Niall terug komt uit de slaapkamer houd ik Niall tegen. 'Ik moet je iets vertellen.' Niall kijkt me raar aan. 'Ik ben voor de eerste keer echt verliefd... en op Marjolein.' fluister ik. Niall word rood van woedde. 'Wat?' sist hij. 'Het spijt me oké.' zeg ik. Niall duwt me tegen de muur. 'Je komt niet bij haar in de buurt.' zegt hij. Ik hoor de woedde in zijn stem. En Niall loopt kwaad naar beneden. Ik leun tegen de muur en denk na. Ik ben een echte klootzak...
P.O.V. Chantal
Ik kijk naar Zayn naast me en hij glimlacht. Ik glimlach terug. Louis trekt me tegen zich aan. Ik kijk op en zie Louis kwaad naar Zayn kijken. Ik pak Louis zijn hand vast en knijp er zacht in als teken dat het goed is. We kijken de film verder en dan komt Niall kwaad naar beneden. Sarah had me gezegd dat Greg waarschijnlijk op Marjolein is. Is het echt waar? 'Ik ga ook naar bed.' mompelt Niall en hij loopt naar boven. Greg komt wat verdrietig bij ons zitten. Zayn en Greg fluisteren wat, maar ik kan het niet verstaan. Greg kijkt naar de film met waterige ogen. Ik weet wel 99,9% zeker dat hij het aan Niall heeft verteld. 'Zullen we naar bed?' vraagt Louis. Ik knik. We staan op en lopen naar boven. We horen geruzie vanuit Niall en Marjolein hun kamer. 'Greg moet gewoon uit jou buurt blijven!' hoor ik Niall boos roepen. 'Het komt wel goed.' zegt Louis met een glimlach. Ik loop met hem mee.
Hey! Sorry voor het korte hoofdstuk :|