Hoofdstuk 7

64 5 5
                                    

P.O.V. Sarah
Ik maakte me toch wel zorgen over Harry, dus ik ging maar naar hem toe. Ik sta nu voor de deur en doe hem langzaam open. "Harry?" Fluister ik. Meteen gaan zijn ogen naar mij. "Wat stond erin?" Vraag ik. Harry gaat zitten op het bed. "Lees het zelf maar." En hij wijst naar de prop. Ik pak de prop en lees het. "Geef je hem een tweede kans?" Vraag ik. Harry schud zijn hoofd. "Natuurlijk niet! Hij is een klootzak!" Ik schud mijn hoofd. "Misschien is hij veranderd, net zoals jou." Harry kijkt me kwaad aan. "Je zegt dat ik hetzelfde als Zayn ben?! Je wilt niet weten wat hij allemaal heeft gedaan!" Ik pak Harry zijn hand. "Dat heb ik niet gezegd. En van mij mag Zayn gewoon komen." Harry kijkt me geschrokken. "Babe, hij is gevaarlijk." Fluistert hij. "Dat was jij ook. En geef toe, dat was zo. Maar je bent veranderd en je bent nu geweldig. En misschien is Zayn net zoals jou veranderd." Harry schud zijn hoofd. "Dat kan niet." "Natuurlijk wel, denk je dat iemand dit van jou had verwacht? Denk er alsjeblieft over na." Fluister ik. En ik ga op bed liggen. En probeer te slapen.

P.O.V. Harry
Sarah heeft wel een punt. Maar ik ben bang dat Zayn liegt, en dat hij straks Sarah pijn doet. Ik ga naast Sarah liggen en probeer ook te slapen.

/Zayn loopt naar binnen met zijn spullen. En hij zet zijn spullen in de kamer bij Liam. Ik loop naar Zayn toe en zie dat hij een mes heeft. Hij gaat voor me staan en wijst naar me. "Sarah is van mij." Zegt Zayn. "Nooit!" Roep ik. En toen.../

Ik word zwetend wakker. Oh mijn god... Zayn komt hier nooit binnen! Met geen één stap! Ik ga weer liggen en staar naar het plafond. Zayn kan nooit veranderen.

De volgende dag werd ik wakker en liep ik naar beneden voor een boterham. Niall en Marjolein zaten al aan de eettafel. "Hey Harry, gaat het wel?" Vraagt Niall. "Ja, houd jij je nou maar bezig met de baby." Sis ik. Niall zijn ogen staan gekwetst, maar ik heb er geen zin in. Ik ga mokkend aan de tafel zitten en eet mijn boterham op. Sarah komt naast me zitten en geeft een kus op mijn wang. Niks helpt, ik ben boos op Zayn. Waarom komt hij verdomme naar mij toe?! Ik sla op de tafel en sta op en loop naar mijn kamer.

P.O.V. Sarah
Ik schrik van Harry. Marjolein duidelijk ook en ze valt bijna. Niall vangt haar gelukkig op. "Sorry." Zeg ik. "Het is niet jou schuld." Zegt Marjolein. "Ik weet het. Maar Harry is gewoon kapot van Zayn. Ik heb de brief gelezen." Hun ogen worden groot. "Wat stond erin?" Vraagt Marjolein snel. "Nou Zayn wil een tweede kans, hij is nu in een kliniek, maar hij is bijna klaar, en heeft geen huis, dus wil bij ons wonen." Vertel ik. "Geen sprake van." Zegt Niall woedend. "Straks doet hij de baby iets aan, weet jij veel." Zegt Marjolein ook boos. Ik rol met mijn ogen, moet ALLES nou om de baby gaan!

What he did 2 (Nederlands) (Voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu