P.O.V. Marjolein
Ik heb heel de nacht niet geslapen, maar ik wil wel op de trouwerij zijn. Ik stap uit bed en zie Niall slapen (snurken xD) ik glimlach en druk een kus op zijn voorhoofd. Ik kleed mij om in een jurkje en doe mijn haar in een grote donut. Ik voel dat Niall staart maar reageer niet. Ik doe daarna nog wat make-up. "Dat heb je niet nodig." Zegt Niall. Ik schrik ervan. "Op een trouwerij moet dat." Lach ik. Ik doe veel op, want ik zie er echt ziek uit. (En dan niet positief xD) . Niall slaat zijn armen om me heen maar ik ruk me los en ren weer naar de WC. Ik merk ook dat ik veel afval. "Je moet echt naar een dokter." Zegt Niall. "Morgen." Zeg ik met een schorre stem. Ik poets meteen mijn tanden en loop naar beneden voor het ontbijt. Wat niet echt lekker is met een tandpasta smaak. Niall wrijft over mijn rug en ik glimlach naar hem. Sarah komt naar me toegerend. "Vandaag ga ik trouwen!" Gilt ze. En een pijnscheut schiet naar mijn hoofd. "Shit." Mompel ik. "Sorry." Zegt Sarah snel. "Maakt niet uit." Mompel ik. "Niall, jij moet met Harry, Liam en Louis mee." Zeg ik, en ik geef Niall een kus. En ga samen met Chantal en Sarah naar de kapper. Sarah haar haar word een echt bruidskapsel, en haar jurk doet ze daar ook aan. "Oké, we kunnen gaan." Zegt Chantal vrolijk. We stappen in de auto en rijden naar het strand.
Op het strand zie ik Niall met Emma in zijn armen. Ik glimlach. Niall en Emma zien er prachtig uit. Ik ga bij hun staan, en Sarah en Harry gaan staan voor de man. En ze geven elkaar het ja woord. Ik begin bijna te huilen. En Harry kust Sarah. Iedereen begint te juichen en Liam loopt opeens met Niall weg.P.O.V. Liam
Ik moet het tegen Niall zeggen. Marjolein is ziek, dat ziet iedereen, en Niall doet er maar zo koeltjes over. "Niall, je moet kappen." Sis ik. Niall kijkt me raar aan. "Marjolein zorgt alleen maar voor Emma! Jij doet verdomme niks! Door jou is Marjolein zo ziek!" Ratel ik. Niall lijkt gekwetst. "Jij weet niks van haar." Sist Niall. "Waarom is ze dan zo ziek?" Zeg ik met mijn armen over elkaar. "Ze heeft gewoon een griepje." Ik rol met mijn ogen. "Tuurlijk." Niall zucht en wil weglopen. "Beloof dat je meer voor Emma gaat zorgen." Zeg ik. "Ik beloof het." Zegt Niall sarcastisch. Ik zucht, waarom zegt hij niet gewoon ik beloof het. Ik zie Niall naar Marjolein lopen en samen maken ze een strandwandeling.P.O.V. Niall
Wat bemoeid Liam zich met onze zaken?! "Vind je dat ik te weinig voor Emma zorg?" Vraag ik. Marjolein haar ogen worden groot en ze stopt met lopen. "Ja dus." Mompel ik. En ik loop stevig door. "Niall!" Roept ze maar ik negeer haar. "Verdomme! Waarom moest Liam het zeggen? Je kan toch ook zelf praten?" Sis ik.