Hoofdstuk 39

41 4 3
                                    

P.O.V. Niall
Ik keek naar Greg met tranen in mijn ogen. "Je mag 1 dag bij ons blijven met Zayn." Mompel ik. Iedereen kijkt me aan alsof ik gek ben, maar Zayn en Greg juichen. Als smoesje verzin ik maar: "Iedereen verdient toch een tweede kans?" Ze rollen met hun ogen en laten Greg en Zayn binnen. Marjolein slaat haar armen om mijn nek. "Het is niet erg. Je staat voor je familie klaar, dat snapt vast iedereen." Zegt ze. En ze drukt haar lippen op de mijne. Ik glimlach tegen haar lippen aan. Ze is gewoon te lief.

P.O.V. Greg
Ik wist wel dat Niall gevoelig was voor familie. Ik grijns. Ik zie Niall en Marjolein zoenen. Niall heeft geluk met haar. Maar binnenkort is ze van mij. Ik voel het gewoon. Voor de eerste keer ben ik gewoon echt verliefd. Sarah geeft me een tik. "Staar niet zo." Ik lach en loop met Zayn mee. "Hoe gaat het tussen jou en Chantal?" Vraag ik. "Niet zo goed. Ze ziet alleen maar Louis staan." Ik zucht. "Vertel mij wat." Mompel ik. "Wacht, wat is er dan met jou?" Ik zucht. "Ik ben verliefd op Marjolein." Zayn kijkt me met grote ogen aan. "Ze heeft al met Niall hè." Ik knik. "Ik weet het." Zayn pakt me bij mijn schouders. "Het komt wel goed." En hij geeft me een knipoog.

P.O.V. Sarah
Ik loop naar Marjolein en pak haar bij haar pols. "Volgens mij is Greg op je." Zeg ik. "Dat kan niet." Zegt ze. "Hij zat anders wel naar je te staren." Zeg ik koppig. "Dan is hij niet meteen op me! Sarah..." mompelt ze en ze loopt weg. Opeens voel ik twee armen om me heen. Ik draai me om en zie Harry. Ik geef hem een kus. "Wat is er?" Vraagt hij. "Ik vertrouw Greg nog niet." Zeg ik. Harry knikt begrijpend. We lopen naar de bank en ik kruip naar hem toe.

P.O.V. Chantal
Ik wilde Emma gaan halen maar botste tegen Zayn aan. "Sorry." Zeg ik. Zayn pakt me bij mijn pols. Heg blijft even stil. "Ehm..het maakt niet uit." Zegt hij maar en hij loopt naat beneden. Oké raar. Zayn zou toch niet nog steeds verliefd op me zijn? Ik schud mijn hoofd, dat kan niet. Ik loop naar Emma haar kamer en haal haar uit haar bedje. Ze is echt zo schattig. Samen met Emma loop ik weer naar beneden en zie Zayn wat verdrietig voor zich uitstaren. Ik ga naast Louis zitten, en we spelen met Emma. Maar ik kijk vaak naar Zayn.

P.O.V. Zayn
Duidelijk ben ik nog steeds op Chantal. Maar ik ben veranderd. Maar ze heeft Louis, ik kan dat toch niet maken? Ze zijn zelfs getrouwd...
Ik besluit om naar buiten te gaan met mijn graffiti en een muur te gaan bespuiten. Uiteindelijk staat Chantal er heel groot op met een gebroken hart erop. Ik ga zitten op de stoep, en ik laat mijn hoofd in mjjn handen rusten...

What he did 2 (Nederlands) (Voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu