Als Greg wegloopt pakt Harry me bij mijn arm. "Waarom vergeef je hem?" "Omdat hij nu niet meer komt. Of wil jij de hele tijd gestalkt worden?" Harry houd zijn mond. "Kom, we gaan naar huis." Zeg ik. En we lopen naar huis. Als we thuis zijn zien we Niall boos door de kamer lopen. "Wat is er?" Vraag ik. "Greg is weer in Engeland." Zegt Niall. "Weten we." Zegt Harry. Ik keer me naar Harry en geef hem een boze blik. "Hoe weten jullie dat?" Vraagt Niall. "We kwamen hem tegen." Zegt Harry. Ik rol met mijn ogen, waarom houd hij niet gewoon zijn mond! "Heeft hij iets gedaan?" "Ja, hij heeft ons ongeveer gesmeekt, en Sarah heeft hem vergeven." Legt Harry uit. Iedereen kijkt me raar aan. "Dat klopt, maar nu komt hij vast niet meer langs." Zeg ik wat ongemakkelijk. "Hij denkt nu dat je vrienden met hem bent!" Roept Niall kwaad. Ik deins wat naar achteren. "Sorry." Mompelt hij. "Maakt niet uit." Zeg ik. En ik loop naar de slaapkamer. Ik heb alles weer eens verknald! Dan komt Harry binnen. "Babe, Niall meent het niet." Zegt hij. "Echt wel. Ik maak iedereen hier ongelukkig!" Roep ik. Harry pakt mijn gezicht vast. "Ik ben nog nooit ongelukkig door jou geweest." Zegt hij en hij geeft een kus. Ik glimlach, soms is Harry echt super lief.
P.O.V. Marjolein
Emma is in slaap gevallen in mijn armen, dus ik besluit haar naar bed te brengen. Als ik terug kom loopt Niall nog steeds door de kamer. En Louis en Chantal zijn aan het koken. Ik loop naar Niall toe en geef hem een kus. "Rustig." Fluister ik. En we zoenen verder. Tot een heftige zoenpartij. "Eten is klaar." Kuchen Louis en Chantal. Ik en Niall laten elkaar los en lopen naar de eettafel. "Gaat het weer?" Grijns ik. Hij knikt. En we gaan eten. Emma heeft al gegeten en gedronken. Dan komen Harry en Sarah naar beneden, ik zie dat Sarah heeft gehuild. Ik besluit het om het maar niet te vragen, want straks maak ik het alleen maar erger. "Het eten is echt lekker." Zeg ik. "Dankje." Zeggen Louis en Chantal tegelijk.P.O.V. Chantal
Tijdens het eten werd er aangebeld. Ik loop naar de deur en zie Greg en Zayn. "Mogen we naar binnen?" Vraagt Zayn. "Ik denk dat dat niet zo slim is." Zeg ik. "Wat komen jullie hier doen?" "We willen wat vragen." Zegt Greg. "Ik geef het wel door." Zeg ik. "Alsjeblieft, mogen we naar binnen?" Ik schud koppig mijn hoofd. "Mogen we bij jullie wonen?" Vraagt Zayn. Wat? Vragen ze het nu weer? "Jullie weten al wat het antwoord is." Zeg ik. "We zijn veranderd." Zegt Greg snel. "Dat zeggen ze allemaal." Ik wil de deur dicht doen maar Zayn doet zijn voet ertussen. "Je ziet toch dat wij zijn veranderd?" Zegt hij. "Ja, maar misschien is dit allemaal wel toneel!" Dan komt de rest er ook bij. "Alsjeblieft, we kunnen nergens heen." Smeekt Greg bijna met zijn ogen gericht op Niall. Iedereen weet hoe gevoelig Niall is voor familie....