P.O.V. Sarah
Ik werd wakker en zag meteen Harry. Ik glimlachte. Hij is zo schattig als hij slaapt. Ik stap uit bed en trek warme kleding aan. Ik moet nog boodschappen doen. Ik pak mijn portemonnee en tas en loop naar de supermarkt. In de supermarkt kom ik Zayn tegen. "Hoi." Zegt hij. "Hoi." "Hoe gaat het?" "Goed, met jou?" Vraag ik. "Ook wel goed. Ik slaap nu bij een paar vrienden." Ik knik en loop weer verder. Raar gesprek maar oké. Zayn zag er ook heel anders uit, hij had een blouse aan, en een bril op en zijn haar was strak gekamd. Zo ken ik Zayn helemaal niet. Ik schud mijn hoofd en loop weer naar huis. Maar tijdens het lopen kom ik weer Zayn tegen. "Het spijt me." Zegt hij. Ik knik en wil verder lopen. "Echt, voor alles." "Ik snap je." En ik loop verder. Waarom doet Zayn zo?
Als ik thuis kom komt Harry naar me toe. "Zullen we op een date?" Stelt hij voor. Ik knik heftig. Dat is echt lang geleden. "Goed, we vertrekken om zes uur." Zegt hij met een knipoog. En ik voel me weer helemaal warm vanbinnen. Ik loop naar Marjolein en Chantal en vertel hun het nieuws. "Leuk!" Roepen hun. Ik lach. "Maar wat moet ik aan?" "Dat paarse jurkje." Zegt Marjolein enthousiast. "Ja met die gouden ketting." Vult Chantal aan. We lopen naar boven en ik doe de jurk aan. Daarna doe ik mijn make-up en haar. Marjolein en Chantal vonden me prachtig.Die avond loop ik naar beneden en zie Harry in een pak. Ik pak hem bij zijn arm en we lopen naar een restaurant. Het is een chique restaurant, dus gelukkig had ik de goeie outfit. We gingen zitten bij een tafel in een hoekje en we keken elkaar aan. "Dit is leuk." zeg ik vrolijk. Harry knikt en geeft me een kus op mijn hand. Toen kwam de ober. "Wat willen jullie?" Ik gaf antwoord en Harry wilde hetzelfde. Het eten was heerlijk! We liepen naar buiten en liepen weer naar huis. Het was prachtig met alle sterren in de donkere lucht. Toen we thuis kwamen zagen we Niall en Marjolein op de bank slapen en Louis en Chantal waren waarschijnlijk al naar bed. "Moeten we ze wakker maken?" Vroeg ik. Harry schudde zijn hoofd. We liepen naar boven, nou ja, liepen. Ik zat op Harry zijn rug.
P.O.V. Marjolein
De volgende ochtend werd ik wakker in Niall zijn armen, oh shit, we zijn hier in slaap gevallen. Ik schiet in de lach als ik Niall kijk. En ik kan niet stoppen. Niall lag zo raar. Niall werd ook wakker door mijn gelach. "Wat?" Ik kon niet stoppen met lachen, en toen ging Niall me kietelen waardoor het alleen maar erger werd. "Je....lag....zo...raar." Lach ik. En Niall stopt met kietelen en geeft me een kus. Opeens schiet Emma in mijn hoofd. Eigenlijk mis ik haar wel, maar gelukkig halen we haar vandaag op 👍🏼.