P.O.V. Chantal
Griekenland is geweldig! De wonden waren gelukkig weer weg. We besloten vandaag naar een parkje te gaan. Sarah was er al een keer geweest, en ze zei dat het parkje super mooi en leuk was. Ik moest lachen om Marjolein haar outfit. Ze had een hemd van Niall aan. Het zag er opzich wel leuk uit, maar het is raar om Niall daar eerst in te zien, en dat Marjolein er opeens een jurkje van heeft. (Bekijk afbeelding, maar dan wel iets anders xD) . We liepen naar het parkje en gingen picknicken. Heel het park was vol met bloemen, en er was ook een meer. Marjolein en ik legden heet kleed neer, en de rest pakte bordjes, bekertjes, bestek en eten. Jongens begonnen te fluiten en ik en Marjolein gaven ze een boze blik. We gingen op het kleed zitten en begonnen. We hadden ook nog onze bikni's aan, en de jongens hun zwembroeken dus we sprongen in het meer. Maar opeens voelde ik dat iemand me kopje onder duwde. Ik gilde onder water, maar natuurlijk hoorde niemand me.
P.O.V. Louis
Ik zag weer dat meisje van vorige week en haar Chantal kopje onder duwen. Ook Marjolein en Sarah. 'JONGENS!' schreeuwde ik. Ze zagen het meteen we duwden de meiden weg, jongens slaan geen meisjes dus dat deden we niet. 'Nog één keer hier komen en het loopt niet goed af.' sist Harry. Ik legde Chantal op het gras, en Harry Sarah, en Niall Marjolein. Langzaam werden ze wakker. 'Gaat het?' vroegen ik, Harry en Niall tegelijk. Ze knikten. We gaven een groepsknuffel. 'Kom, we gaan naar het huis.' zeg ik. Ik trek Chantal omhoog en houd haar goed vast. Harry en Niall doen hetzelfde bij Sarah en Marjolein.
Toen we thuis waren gaf ik een deken aan Chantal, Sarah en Marjolein. Want ze hadden het vast super koud. Die meiden gaan hier nog spijt van krijgen. 'Die meiden gaan hier nog spijt van krijgen.' zegt Liam alsof hij mijn gedachten kon lezen. Ik knik. 'Dit gaat echt te ver.' zeg ik. 'Maar hoe?' vraagt Harry. 'We pakken waterpistolen en vullen ze met ijskoud water, en schieten dat op hun.' zegt Niall enthousiast. Iedereen begint te lachen maar iedereen vind het ook wel een goed idee. 'Dat gaan we doen.' zegt Chantal enthousiast. En ik en Liam gaan door de stad om waterpistolen te zoeken.
P.O.V. Chantal
Die bitchen zijn nu echt te ver gegaan, dus ik vind het plan van Niall geweldig. Worden ze maar verkouden, pech voor hun. Dit is de laatste week dat we er zijn, dus we moeten wel snel zijn. Niall heeft thee gemaakt en geeft het aan ons. 'Dankje.' zeggen ik, Sarah en Marjolein tegelijk. Niall en Harry beginnen te lachen.
Sorry voor het korte hoofdstuk :(