Hoofdstuk 25

55 6 4
                                    

P.O.V. Marjolein
Emma was de laatste tijd heel veel aan het huilen, en Niall was veel weg met de jongens. Liam kwam bij me zitten. "Gaat het wel?" Vraagt hij. "Eh...ja..." Zeg ik. Maar de hoofdpijn word erger en ik heb het gevoel dat ik moet kotsen. Ik ren naar de WC en kots alles uit. Liam houd mijn haren vast en wrijft over mijn rug. Ik ga tegen de muur zitten. "Moeten we niet naar de dokter?" Stelt Liam voor. "Nee, eh...het is vast een griepje ofzo. Ik ga even slapen. Wil je alsjeblieft op Emma passen?" Ratel ik. Liam knikt. "Dankje." Zeg ik en ik geef hem een knuffel. Ik strompel naar boven en ga op bed liggen. Dit is fijn, even niks aan mijn hoofd.

P.O.V. Liam
Ik merk aan Marjolein dat het de laatste dagen echt niet goed gaat. Ze is minder vrolijk, ziek en moet super veel voor Emma doen. Ik kijk naar Emma en ze drinkt de fles die ik haar geef. Ze is echt prachtig. Maar dan schiet het weer in mijn hoofd. Niall moet echt meer voor Emma zorgen. Marjolein kan niet alles doen. Dan gaat de deur open. "Niall?" Vraag ik. "Nee, Chantal." Glimlacht ze. Ik zucht. "Wat is er dan?" Vraagt ze. "Marjolein is ziek, en Niall moet echt meer voor Emma zorgen." Zeg ik. Chantal knikt begrijpend. "Maar, zeg het alsjeblieft pas overmorgen, want morgen trouwen Harry en Sarah." Zegt Chantal. "Oké." Zeg ik. Ik snap het wel, ze willen niet nog een ruzie op het huwelijk. Ik leg Emma in de box en kijk een programma op tv. "Waar is Marjolein?" Vraagt Chantal. "Slaapkamer." Mompel ik.

P.O.V. Chantal
Ik sta op en loop naar boven. Ik open de deur van de slaapkamer van Niall en Marjolein, maar ze ligt er niet. Maar ik hoor haar in de badkamer. Ik ren naar de badkamer en ze is net klaar. Haar haar zat gelukkig zat haar haar in een hoge staart. "Gaat het?" Vraag ik. Ze knikt langzaam en loopt weer naar de slaapkamer. "Als je iets nodig hebt, roep dan maar." Zeg ik. Ze knikt en ik sluit weer de deur.

P.O.V. Niall
Ik kom thuis met Harry en Louis en zie Liam met Emma zitten. "Hey Emma." Glimlach ik en ik loop naar Emma en geef haar een kus op haar hoofdje. "Is er iets?" Vraag ik aan Liam als ik hem raar zie kijken. "Nee, niks." Zegt hij snel. "Liam, je kan me alles vertellen." Zeg ik. "Er is niks." Zegt Liam nog een keer. "Goed dan." Zucht ik. Ik kom er nog wel achter. "Waar is Marjolein?" Vraag ik. "Ziek." Mompelt Liam. Ik loop naar boven en kom Chantal tegen ze pakt mijn pols. "Laat haar maar even alleen." Zegt ze. Waarom? Is ze zo ziek? Wat is er aan de hand? Ik ga dit uitzoeken. Ik loop teleurgesteld achter Chantal aan en ga gamen met de jongens. Emma kijkt mee, maar even later valt ze in slaap in Liam zijn armen.

What he did 2 (Nederlands) (Voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu