Hoofdstuk 9

69 5 9
                                    

P.O.V. Niall
"Wat doe jij hier?" Sis ik. "Ik mocht hier een week blijven." Zegt Zayn alsof het de normaalste zaak is. Ik schud met mijn hoofd. Ik wist niet dat hij nu al zou komen. Marjolein rent naar me toe en geeft me een kus. "Heb je kip gekocht?" Vraagt ze snel. Ik glimlach en knik. "Waarom is Zayn er nu al?" Vraag ik. "Nou, hij zei dat hij al klaar was." Zegt ze. "Maar, dat kan toch nooit zo snel?" Vraag ik. Marjolein haalt haar schouders op. "Ach, wat maakt het uit. Ik hou van jou." Fluister ik in haar oor, en ik geef haar een kus.

P.O.V. Chantal
"Ey Niall! Ga je nog helpen?" Zeg ik met allemaal boodschappen in mijn handen. "Ik help wel." Zegt Zayn met een knipoog. Ik voel me warm vanbinnen. Stop. Ik ben op Louis. Ik schud met mijn hoofd en ruim samen met Zayn de boodschappen op. "Je bent mooi." Zegt Zayn met een glimlach. "Ehm... Dankje, denk ik." Ik loop naar de bank en kijk tv. Maar dan komt Sarah naar me toe gerend. "Kan je even mee naar de badkamer?" Omg.... Samen met haar loop ik naar de badkamer. "Ik...ik...denk dat ik ook zwanger ben." Huilt ze. "Doe de test, er is nog niks van waar." Zeg ik snel. Marjolein komt ook de badkamer in. "Omg..." Stamelt ze. We weten dat Harry NOOIT een kind zou willen, dus daarom is Sarah ook zo bang. Sarah is intussen klaar met de test. "Ik durf niet te kijken." Huilt ze. Ik geef haar een knuffel. "Het komt goed." Fluister ik. Na een kwartier kijkt Sarah voorzichtig. En als ze het heeft gezien gaat ze nog harder huilen. Marjolein pakt de test. "Zwanger..." Stamelt ze. "Gefeliciteerd!" Roep ik vrolijk. Marjolein en Sarah kijken me niet begrijpend aan. "Sorry, ik dacht. Laat maar." Zeg ik snel. "Harry gaat dit nooit goed vinden." Huilt Sarah. "Harry moet het weten." Fluistert Marjolein. Sarah knikt langzaam. "Wat moet ik weten?" Vraagt Harry als we de badkamer uitlopen. "Iets." Zegt Marjolein. Ik knik en geef een knipoog aan Sarah. Sarah staat nog steeds half te huilen. Ik vind het echt erg.

P.O.V. Harry
Ik haal Sarah haar tranen weg. "Wat is er?" Fluister ik. "Ik...ik...ben...zwanger." Mijn mond valt open. "Omg..." Zeg ik. Ik grijp naar mijn hoofd en trek aan mijn haar. Ik wil helemaal geen kind! Sarah natuurlijk wel, maar dit gaat te ver. "We kunnen het laten weghalen..." Huilt ze. Ik knik. "Ik denk dat dat beter is." Zeg ik. Sarah knikt langzaam. Ik loop naar de slaapkamer en doe de deur met een klap dicht. Waarom moet dit mij nou weer overkomen? "Verdomme!" Roep ik hard door het huis.

P.O.V. Marjolein
Ik zie Sarah huilen en hoor Harry schelden vanuit de slaapkamer. Ik trek Sarah in een knuffel. "We laten het weghalen.." Snikt ze. "Wat?" Zeg ik. Ze knikt langzaam. Dat kan toch niet? Vermoord je dan geen kind? Waarom halen ze het weg? Waarom doet Harry zo? Omg...

What he did 2 (Nederlands) (Voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu