Hoofdstuk 46

49 2 3
                                    

P.O.V. Sarah

De volgende dag lopen we met waterpistolen rond. We lopen naar het ene park en zien Fleur, Roos en dat andere meisje. We staan achter een paar bosjes. '3, 2, 1, VUUR!' Roept Harry. We rennen uit de bosjes en spuiten ze nat. Ze gillen het uit en rennen weg. We geven elkaar een high five. En dansen xD. En dan rent Louis naar het meer en springt er met kleren en al in. Ik begin te lachen. Maar Harry tilt me op en gooit me ook in het water. 'Harry!' gil ik. En even later is iedereen erin gesprongen. Vandaag is de laatste dag dat we er zijn, dus iedereen probeert er nog een super dag van te maken.

We lopen weer naar huis en beginnen al met inpakken. Marjolein is weer net zoals altijd op vakantie met inpakken gestrest. 'Rustig.' lach ik. Marjolein zucht en ploft op de bank. 'Hier is je tas.' zegt Niall en hij geeft Marjolein de tas en geeft haar lachend een kus. Marjolein rent meteen naar boven en komt even later weer met een volle tas beneden. 'Ik ben klaar.' zegt ze opgelucht en ze gaat op haar mobiel. 'Kom mij dan helpen.' zeg ik. Marjolein lacht maar helpt me toch.

Na een uurtje was iedereen klaar en aten we wat eten. Niall en Marjolein hadden echt heel veel honger. Na het eten gingen we slapen, want we aten best laat. Ik kroop tegen Harry aan. 'Morgen weer naar huis.' fluister ik. Harry knikt en geeft me een kus.

De volgende dag was iedereen vroeg wakker en vertrokken we naar het vliegveld. We moesten nog 10 minuten wachten op het vliegtuig. 'Ik zie Emma weer!' roept Marjolein opeens enthousiast, en iedereen begint weer te lachen. Gelukkig waren de 10 minuten snel klaar en stapten we in het vliegtuig. Weer naar huis... Toen we weer thuis waren plofte ik neer op de bank. Ik kon echt niet meer. Harry kwam naast me zitten en we keken een film.

P.O.V. Niall

Samen met Marjolein ging ik weer Emma ophalen. We klopten aan en Charlotte deed open. 'Kom binnen.' zei ze. We stapten naar binnen en liepen meteen naar Emma. 'Dankje voor het oppassen.' zeg ik. En ik geef Charlotte een knuffel. 'Ze was echt lief en gezellig.' Ik knik. En geef Emma een kus, wat heb ik haar gemist! Ik, Marjolein en Emma vertrokken weer en reden naar huis. 'Papa.' hoorde ik opeens Emma zeggen. Ik stopte de auto in de straat en ik en Marjolein waren super enthousiast. 'Haar eerste woordje is papa!' zegt Marjolein met tranen in mijn ogen. En Emma zegt weer papa. Ik krijg tranen in mijn ogen en bel de rest. Louis neemt op. 'Emma haar eerste woordje is papa!' roep ik vrolijk. Louis begint aan de andere kant van de lijn te lachen. 'Ik geef het door. En super leuk!' zegt hij. En we hangen weer op. Oké je denkt nu vast, raar. Maar ik vind het prachtig!

What he did 2 (Nederlands) (Voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu