Ik en Sarah gingen naar de stad voor slingers enzo, en Marjolein was een mega taart aan het maken. "Heb je al een cadeautje voor Louis?" Vraagt Sarah. Ik knik. "Een teddybeer met ons op zijn shirtje." "Super leuk!" Roept Sarah. Ik glimlach. We lopen een paar winkels binnen en kopen wat dingen, en daarna gaan we weer naar huis.
Als we thuis zijn zien we al dat Marjolein bezig is met de slagroom. "Wow hij is echt groot, en ziet er lekker uit." Zeg ik enthousiast. "Dankje." Zegt ze. En we geven elkaar een knuffel. Daarna beginnen ik en Sarah allemaal slingers op te hangen en ballonnen.
Na een uurtje roept Marjolein: "Ik heb een berichtje van Niall! Over 10 minuten zijn ze er." Ik en Sarah waren net klaar, dus dat was goed. "Mogen we de taart zien?" Vraag ik nieuwsgierig. Ze knikt en laat het zien. "Wow het is echt prachtig!" Roep ik. We tillen de taart op en zetten het op de tafel midden in de woonkamer en wachten op de jongens. We horen Louis zijn stem. "Daar zijn ze." Fluister ik. Louis rent naar binnen en kijkt vrolijk om zich heen. "Wow." Kan hij alleen maar uitbrengen. "Taart!" Roept Niall enthousiast. "Heeft Marjolein gemaakt." Zeg ik. Niall rent op haar af en kust haar. Daarna rent Louis op mij af en kust me ook. "Feestje!" Roept Sarah. En Harry zet de muziek aan. "Cadeautjes!" Roept Louis als een klein kind. Hij gaat voor me zitten. "Wat?" Louis lacht. "Ik wil als eerste een cadeautje van jou." Ik begin te lachen en pak mijn cadeautje en geef het. Louis scheurt het papier ervan af. En ik hoor een zachte ahw uit zijn mond. En hij geeft me een kus. Als iedereen zijn cadeautje heeft gegeven beginnen we aan de taart. Liam snijd de stukjes en deelt ze uit. En de taart was heerlijk.De volgende dag vierden we kerst. Louis had een super cadeau aan mij gegeven. Het was een ketting met een hartje met ons erin. "Dankje." Zeg ik en geef hem een kus. We hadden lootjes getrokken, dus ik vond het echt super leuk dat Louis mij had. Ik had Liam. Ik gaf mijn cadeautje. Ik vond het echt raar, eerst wilde hij Sophia nog uitnodigen, maar gelukkig wilde niemand dat. :) Liam opende het cadeautje, het was gewoon een simpele muts met LIAM erop. "Dankje." Zei hij. De rest had ook allemaal leuke cadeautjes gekregen. Na de cadeautjes gingen we karaoke doen! De jongens konden geweldig zingen. Ze vonden dat ook van mij, Sarah en Marjolein. Dus we deden een battle. De karaoke vond ons de beste! "GIRLPOWER!" Riep Marjolein. En we begonnen te dansen. En in de avond gingen we een film kijken. Het was een film over kerst natuurlijk. Ik kroop tegen Louis aan en hij gaf me een kus op mijn kruin.
Hey! Sorry voor het korte hoofdstuk :/ Echt raar, in de zomer schrijf ik verhalen over de winter, en in de winter over de zomer. Sorry ben gewoon een beetje raar xD.
JE LEEST
What he did 2 (Nederlands) (Voltooid ✔️)
NezařaditelnéDit is het tweede deel van What he did