Hoofdstuk 5

71 5 2
                                    

P.O.V. Marjolein
"Niall...eh..ik kan het uitleggen." Zegt ik. Niall krijgt een big smile op zijn gezicht. "We krijgen een kind!" Roept Niall uit. Niall rent op me af en geeft me een kus. "Ben je niet boos?" Vraag ik. "Natuurlijk niet! Ik vind het geweldig!" Roept hij. "Wij laten jullie wel even alleen." Zegt Chantal, en samen met Louis loopt ze weg. "Omg, dit word zo geweldig! Samen met jou en de baby!" Zegt Niall. En hij zoent me nog een keer. "Hoe lang ben je het al?" Vraagt hij. "Een anderhalve maand." Antwoord ik. Niall glimlacht. "Kom, we gaan iets eten. De baby moet ook eten krijgen." Grijnst hij. We lopen naar beneden en eten een paar broodjes. "Ben je zwanger?! Omg!" Gilt Sarah. Ze rent op me af en knuffelt me. Ik voel me nogal ongemakkelijk. "Jep." Zeg ik. "Er moet nog een kamer voor de baby komen." Zegt Chantal. "Logeerkamer." Zegt Niall snel. "Oké. Maar het duurt nog 7 en een halve maand, dus hou er maar over op." Zeg ik. Iedereen begrijpt me en gaat verder met wat ze bezig waren. Ik zucht van opluchting. Het gaat allemaal opeens zo snel, trouwen, samenwonen, baby. "Ik bel even mijn ouders." Zegt Niall. Hij staat op en loopt naar de gang. "Wat is er?" Vraagt Liam. "Niall, ik ben gewoon bang dat hij straks alleen maar de baby beschermt, en dat als de baby er is, dat hij alleen maar aandacht geeft aan de baby." Zeg ik. Liam knikt begrijpend. "Dat zou niet gebeuren, Niall houd van je." En hij geeft me een knuffel. "Kijk uit voor de baby!" Roept Niall naar Liam. Ik rol met mijn ogen. En als Niall weer weg is zucht ik. "Dit bedoel ik dus." Liam lacht. "Hij zal vast een goede vader zijn, en jij zeker weten een goeie moeder." Ik knik. "Dankje."

P.O.V. Sarah
Ik loop naar Harry toe. "Straks komt hier een kindje." Zucht ik. Ik vind het zo mooi! "Kinderen." Mompelt Harry. "Wat is er?" Vraag ik. "Straks zit hier alleen maar een krijsende baby, geloof me, het word vreselijk met een kind hier." Ik rol met mijn ogen. "Dat weet je niet. En anders geef ik je wel lekker veel aandacht." Zeg ik. En ik ga bij Harry op schoot zitten en we zoenen. "Vanavond meidenavond?" Stelt Chantal voor. Ik ga snel van Harry af. "Is goed." Chantal vraagt het ook aan Marjolein, en zij vind het ook een goed idee. Ik kijk op de klok en zie dat het al acht uur is. "Zullen we anders nu beginnen?" Stel ik voor. "Ja goed idee! Dan kunnen wij gamen!" Zegt Harry. Ik geef Harry een kus en loop met de meiden naar boven.
Chantal stond erop om ons te gaan 'verzorgen'. Ze deed een maskertje bij mij en Marjolein op. Maakte een voetenbadje, en allemaal van dat soort dingen. Het was echt super gezellig! Maar soms kwam Niall om te kijken of Marjolein niet iets had gedaan met de baby, of dat ze was gevallen. Ik zie aan Marjolein dat ze dat niet leuk vind, maar ze wilt Niall niet kwetsen.

What he did 2 (Nederlands) (Voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu