We gaan in de auto zitten. Marjolein neemt Emma van me over en heel de reis hebben we niks gezegd. Als we thuis zijn ga ik snel naar onze kamer en plof ik op het bed. Het is ook al 's nachts. Ik hoor dat Marjolein Emma in haar bed legt, en ze komt terug. En gaat ook in bed liggen. "Ik hou van je." Fluister ik in Marjolein haar oor, en ik zie dat ze kippenvel krijgt van mijn woorden. "Ik ook van jou." Zeg ze. En ik trek haar naar me toe en ga slapen.
De volgende ochtend word ik vroeg wakker. Ik geef een kus op Marjolein haar voorhoofd, en loop naar beneden. Ik eet wat en kijk een voetbalwedstrijd van gisteren die ik niet had gekeken. "Wat doe jij hier?" Hoor ik opeens Louis zeggen. "Thuis zijn." Mompel ik. "Wat is er gebeurd?" Vraagt Louis. "Greg kuste bijna Marjolein." Zeg ik. Je hoort de woedde in mijn stem. "Oh." Zegt Louis alleen maar. En hij kijkt mee naar de voetbalwedstrijd. Dan komt Marjolein beneden en springt op me en kust me. Ik lach. "Waarom?" Grijns ik. "Omdat ik van je hou." En ze zoent me nog een keer. "Jongens, doe dit alsjeblieft ergens anders." Lacht Louis. Maar ik en Marjolein negeren hem. Ik weet waarom ze dit doet, maar het boeit me niet. Zo weet ik dat we van elkaar houden.
P.O.V. Sarah
Ik loop slaperig naar beneden en zie Niall en Marjolein zoenen, ik glimlach. "Yeah! Jullie zijn weer thuis!" Roep ik enthousiast. En ik en Marjolein geven elkaar een knuffel. "Zullen we zometeen shoppen?" Stel ik voor. Marjolein knikt. En ze is super druk. En ik zie zure matten in haar handen. "Marjolein." Lach ik.
Na een paar uurtjes waren ik, Marjolein en Chantal klaar om te gaan shoppen. Ik had een plan in mijn hoofd, om met zijn allen naar een restaurant te gaan. Ik gaf Marjolein een zwart jurkje. Het stond haar geweldig. Toen gaf ik Chantal een wit jurkje dat stond haar ook fantastisch, en hun gaven mij een grijs jurkje. Zo pasten we goed bij elkaar. Toen we thuis kwamen lagen we helemaal in een deuk. We hadden een cola wedstrijd gedaan. Wie als eerst zijn cola op had. We hadden alledrie hele erge buikpijn, en door het lachen werd het alleen maar erger. (ChantalStyles7 😂😂😂;)) "Wat hebben jullie gekocht?" Vraagt Harry nieuwsgierig. "Dat zien jullie vanavond." Grijns ik. Harry kijkt me niet begrijpend aan. "We gaan op een date met zijn allen!" Roep ik enthousiast. "Trouwens, Niall jij moet een zwarte stropdas aan, Louis een witte en Harry een grijze." Zeg ik vrolijk.Sorry voor het korte hoofdstuk, maar de date wil ik voor het volgende hoofdstuk 😏😂