Hoofdstuk 2

95 3 9
                                    

P.O.V. Marjolein
"We hebben een verrassing voor jullie!" Roept Niall. Ik, Sarah en Chantal gaan meteen naar ze toe. "Jullie spullen zijn weggebracht. We hebben een villa gekocht, waar wij met zijn allen gaan wonen!" Roept Louis. "Omg!" Gillen ik, Chantal en Sarah. En we springen in onze 'vriendjes' armen. "We kunnen er nu al heen!" Zegt Niall. We rennen naar de auto, en Harry start de auto, en we rijden naar de VILLA!
Als we er zijn valt mijn mond open. Het is echt mega! En als we binnen zijn zie ik het privé zwembad. "We hebben een privé zwembad!" Roep ik. En met kleren en al spring ik in het zwembad, en daarna springen Louis en Chantal erbij. En daarna nog een jongen, en als ik beter kijk zie ik dat het Liam is. "Liam! Ga je hier ook wonen?" Vraag ik. Hij knikt. "Leuk!" En we geven elkaar een knuffel. En ik zie een jaloerse Niall kijken. Ik ga uit Liam zijn armen en ren naar Niall. "Dankje babe voor dit huis!" En ik knuffel hem en geef hem een kus. Hij glimlacht tegen mijn lippen. "Wacht, we moeten nog kamers kiezen!" Roept Sarah. 'Die hebben we al gekozen.' zegt Harry met een grijns. Natuurlijk willen we de kamers zien! Ik en Niall rennen naar boven en bekijken de kamer. Ik vind de kamer prachtig, en daar is hij heel blij mee. De anderen zijn ook heel blij met hun kamer. Vooral Chantal, ze ging gillen en sprong in Louis zijn armen en kuste hem helemaal plat. Niet dat Louis het erg vond xD. 

'Pizza!' schreeuwen Sarah en Harry. Iedereen rent naar de eettafel, en we beginnen meteen aan de pizza. Iedereen had mega veel honger. 'Zullen we vanavond naar de bioscoop?' stel ik voor. Iedereen vind het een super leuk idee.

P.O.V. Sarah

Er werd aangebeld. 'Ik ga wel.' zeg ik. Ik sta op en loop naar de voordeur. Als ik de deur open zie ik Greg staan... 'Hey lekkerding.' zegt hij. 'Hallo Greg.' stamel ik. Hij duwt me tegen de muur en zoent me. 'Laat me met los! HARRY!' Harry komt aangerend en slaat Greg. Ik huil. Liam neemt me mee en pakt een glas water. 'Harry! Ga van Greg af!' hoor ik Niall roepen. Even later komt Harry naar me toe en wrijft over mijn rug. 

P.O.V. Niall

'Greg! Waarom doe je dat?! Blijf van Sarah af! Ik weet het verhaal van jou en Harry! Maar dan hoef je niet aan Sarah te zitten!' ratel ik. Greg kijkt me geschrokken aan. 'Ga weg.' sis ik. 'Maar je bent mijn broertje.' smeekt Greg. 'Ga weg. We praten later nog wel.' Greg draait zich om en loopt weg. 'Dankje.' zegt Sarah. 'Ik weet niet wat Greg bezielde.' geef ik toe. 

Misschien vinden jullie dit een kort hoofdstuk, maar ik heb dit serieus 4x opnieuw geschreven! Wattpad doet echt raar, hij slaat niet op. Echt raar gewoon. :( 

What he did 2 (Nederlands) (Voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu