Hoofdstuk 44

54 2 2
                                    

Na een paar weken

P.O.V. Sarah

Vandaag gaan we op vakantie. Emma gaat jammer genoeg niet mee. Ze blijft bij Charlotte en Erik slapen. We pakken onze koffers en vertrekken naar Griekenland. Bij het vliegveld stappen we in het vliegtuig. Het vliegtuig gaat omhoog, en sommige mensen zijn een beetje bang, maar als we weer recht vliegen, zijn ze weer rustig. 'Ik mis Emma nu al.' zegt Marjolein naast me. 'Over een paar weken zie je haar weer.' zeg ik. Marjolein glimlacht en doet muziek in. Ik kijk naar Harry naast me en we geven elkaar een kus.

Na een paar uur land het vliegtuig weer en stappen we uit. 'Het huisje is een paar straten verder.' zegt Liam. We lopen verder en Liam wijst naar geen huisje, maar een HUIS! Je kunt het bijna een villa noemen. Maar we zijn ook met veel. Ik let even niet op en bots tegen een meisje aan. 'Kijk uit waar je loopt bitch!' zegt ze boos. Ik pak haar pols. 'Hoe noem jij mij?' sis ik. 'Je hebt me wel gehoord.' grijnst ze en ze geeft me een klap. Ik trek aan haar haren en even later zijn we aan het vechten. Haar vriendinnen komen erbij, en Chantal en Marjolein vechten tegen hun. Ik voel dat Harry me wilt weghalen. 'Ahw, is dat je vriendje? Hij is zo fake, hij is vast al vreemdgegaan.' grijnst ze. Ik geef haar nog een klap, en dan haalt Harry me echt weg. Niall en Louis zijn ook druk bezig. En het meisje komt naar me toe. 'Ik kom nog wel langs.' grijnst ze. En ze loopt door. 'Fleur en Roos komen jullie?' zegt ze. De vriendinnen geven Chantal en Marjolein nog een klap, en de jongens een knipoog en lopen met dat ene meisje mee. Harry pakt mijn gezicht vast. 'Het komt wel goed, ik zorg ervoor dat ze van je afblijft.' zegt hij en hij geeft me een kus. Ik zie dat Chantal een bloedneus heeft, een blauw oog en schrammen, en Marjolein heeft een grote wond op haar been, en heeft een blauwe kaak. We lopen nou ja strompelen naar het huis en de jongens verzorgen ons. Zit er toch nog een voordeel aan ;). Als de jongens klaar zijn doen we nog even ons haar, bikini's aan en lopen naar beneden. 'Zwemmen!' roep ik. 'Gaan jullie nu zwemmen?' zegt Harry met een rare blik. 'Ja, of vinden jullie ons niet meer mooi?' zeg ik met een pruillip. 'Natuurlijk nog wel met jullie wonden, blauwe plekken enzo.' lacht Harry. 'Nou ja, blijven die grieken van jullie af.' zegt Niall. En we lopen naar het strand. Heel veel mensen kijken ons raar aan, maar het boeit ons niet. Als we maar samen met de jongens zijn. We rennen in het water en doen volleybal, tot hoe ver dat kan in het water.

In de avond namen de jongens ons mee naar een Grieks restaurant. Ik had een rood jurkje aan, ik vond hem vrij kort, maar Marjolein en Chantal vonden hem prachtig. Marjolein had een blauwe en Chantal een zwarte. (Bekijk afbeelding, niet super mooie jurken, maar kon geen andere afbeelding vinden xD). Het restaurant was prachtig en romantisch.

What he did 2 (Nederlands) (Voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu