Hoofdstuk 43

47 2 1
                                    

P.O.V. Marjolein

De volgende ochtend word ik chagrijnig wakker. Ik stap uit bed en doe een trui van Niall aan. De trui is wat groter, dus ik kan als jurkje soort van gebruiken. En ik doe mijn haar in een warrige knot en doe vandaag geen make-up op. Ik heb nergens zin in. Ik loop naar beneden en zie Sarah zitten aan de eettafel. Ik pak wat cornflakes en doe er geen melk bij, want dat vind ik niet lekker erbij. Ik ga naast Sarah zitten. 'Goedemorgen.' zegt ze. 'Goedemorgen.' zeg ik. 'Ik had gelijk hé?' zegt ze vol medelijden. Ik knik langzaam. 'Niall vind het vreselijk, en wil dat Greg niet meer bij me in de buurt komt.' zeg ik. Sarah trekt me in een knuffel. 'Het komt wel goed. Greg komt er vast overheen, en Niall vergeeft Greg vast wel.' Ik ga uit de knuffel. 'Ik hoop het.' zeg ik. En ik eet mijn cornflakes op. Dan komt Harry beneden en geeft Sarah een kus. Meteen denk ik aan Niall en Greg. Ik sta op en loop naar de woonkamer met mijn mobiel. Ik hoor dat iemand naast me komt zitten. Ik kijk op zie Greg. Ik zucht. 'Ga alsjeblieft weg.' zeg ik. 'Nee, ik wil mijn excuses aanbieden. Het spijt me, maar ik ben gewoon verliefd op je...' zegt hij. 'Ik weet het, en je hoeft geen excuses aan te bieden, soms ben je gewoon verliefd, daar kan je niks aandoen.' Greg knikt en staat op. Dan zie ik Niall die duidelijk heeft meegekeken. 'Je vergeeft hem? En ik heb toch gezegd dat je uit zijn buurt moet blijven?' Ik zucht. 'Ik heb hem inderdaad vergeven, want hij kan er niks aandoen. En ik kan zelf wel beslissen of ik bij hem in de buurt ben.' zeg ik boos. Ik sta op en wil weglopen maar Niall trekt me terug en zoent me. Ik wil uit zijn armen maar hij houd me stevig vast. Uiteindelijk geef ik me ook maar over. 'Ik hou van je.' zegt hij tegen mijn lippen aan. 'Weet ik.' grijns ik.

P.O.V. Chantal

Ik werd wakker en deed een skinny jeans aan, met een blousje en deed mijn haren stijlen. Ik liep naar beneden en zag dat het weer goed was tussen Niall en Marjolein. Ik glimlachte en zag daarna Zayn. 'Hoi.' zeg ik. 'Hoi.' zegt hij hees. 'Gaat het?' Zayn knikt. 'Top zelfs.' Ik glimlach. 'Fijn.' Ik ga aan de eettafel zitten en zie een verdrietige Greg. Ik kijk hem met medelijden aan. 'Ik ga ergens anders wonen.' zegt hij dan. 'Waar?' vraag ik. 'Ik ga samen met Zayn in Ierland wonen.' verteld hij. En Zayn? Ik schrik maar knik langzaam. 'Wanneer?' vraag ik. 'Vandaag.' Ik schrik weer. Was Zayn daarom blij? Ik geef Greg een knuffel van afscheid en loop naar Zayn. Ik geef hem een knuffel en fluister in zijn oor: 'Ik ga je missen.' 'Ik jou ook.' En Greg staat er al met de koffers. 'Veel plezier.' zeg ik. Marjolein en Niall geven Greg geen knuffel, maar de rest allemaal wel. Ze vertrekken en wij zwaaien ze uit.

What he did 2 (Nederlands) (Voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu