အပိုင်း ( ၁၀ )

321 34 18
                                    


မျက်လုံးဖွင့်လိုက်သည်နှင့် မရင်းနှီးသော အငွေ့အသက်က ဆီးကြိုနေသည် ။ သူဘယ်ကိုရောက်နေတာလဲ?
ရုတ်တရက် ‌ဂျောင်ကုရောက်လာပြီး

JK " နိုးပြီလား "

JM " ဂျောင် ဂျောင်ကု ဒါဘယ်နေရာလဲဟင် ၊ ဂျီက ဘယ်လိုဖြစ်ပြီး ဒီကို "

JM " မင်းကိုခိုးပြေးလာတာ "

JM " ဗျာ "

JK " ကြားတဲ့အတိုင်းပဲ "

ဂျီမင်း လန့်သွားပါသည် ။ဂျောင်ကုက ငါ့ကိုမုန်းနေတာမဟုတ်လား ။ ဘာလို့ ခိုးပြေးလာရတာလဲ ။ အရဲစွန့်ပြီး မေးကြည့်လိုက်သည် ။

JM " ဒါဆို ဂျောင်ကု က ဂျီ့ကို ချစ်နေတာလား "

JK " စိတ်ကူးမယဉ်နဲ့ ၊ မင်းကို မချစ်ဘူး "

ဂျီမင်း နှုတ်ခမ်းလေး ဆူသွားသည် ။ ဂျောင်ကု ဂျီမင်းကို ကြည့်ကာ ရေးရေးလေး ပြုံးလိုက်သည် ။

JM " ဘာ ဒါဆို ဘာလို့ ခိုးပြေးလာသေးလဲ "

JK " အပိုင်လိုချင်လို့ "

JM " ဂျောင်ကု ရူးနေပြီလား ဂျီ့ကိုမချစ်တဲ့လူနဲ့ မနေနိုင်ဘူး အခုပြန်ပို့ပေး "

JK " နားညီးတယ်ကွာ ၊ မင်းကို အပြီးသိမ်းပိုက်ဖို့ခေါ်လာတာနော် ၊ ပြန်ပို့ပေးဖို့အစီစဉ်မရှိဘူး "

JM " ဂျောင်ကုရယ် ဂျီတို့ ကျောင်းလဲမပြီးသေးဘူးလေ ၊ ပြီးတော့ ဒီကိစ္စကြီးက ဂျီတို့အရွယ်အတွက်လဲ မသင့်တော်ပါဘူး ၊ ကျောင်းပြီးမှပဲ "

JK " တိတ်စမ်း ၊ မင်းကို ငါ အပိုင်သိမ်းဖို့အတွက် အသက်တွေအရွယ်တွေ ငါဂရုမစိုက်ဘူး ။ အခုမှအပိုင်မသိမ်းရင် မင်းဟိုလူနဲ့ ပါသွားတော့မှာ ငါသိနေတယ် "

JM " ဟင် ဘယ်လူလဲ ဂျောင်ကုရယ် ဂျီ့ကို အနိုင်ကျင့်ချင်တာနဲ့ ဘာလို့များ အခုလောက်ထိ ဟင့် "

JK " မဟုတ်ဘူး ၊ ငါအပိုင်လိုချင်လို့ လို့ မင်းကိုပြောပြီးပြီမလား "

JM " ဂျီ့ကို ပြန်ပို့‌ပေးပါနော် ၊ ဂျီတောင်းပန်ပါတယ် ဂျောင်ကုရယ် "

JK " ငါခိုးပြေးလာတည်းက မင်းကို ပြန်ပို့ဖို့အစီစဉ်လုံးဝမရှိဘူး ၊ မင်းက တစ်သက်လုံးငါ့အပိုင်ဖြစ်သွားပြီ ။ ပြီးတော့ ငါ့ကို အခုက စပြီး မောင်လို့ခေါ် "

ရုပ်ဆိုးကောင် Where stories live. Discover now