Další den a já zase nestíhám do práce takže na sebe rychle obleču černé baggy a k tomu bílý top na to černou bundu a moje Air Force 1 na nohy, do kabelky si dala mobil,žvýkačky,peněženku
vapo,sluchátka a vyšla jsem. Autobus jsem stihla tak tak už jen kvůli toho že jsem musela běžet, konečně jsem sedla na sedačku a nasadila si sluchátka s Billie Eilish. Když autobus zastavil na zastávce kde jsem měla vystupovat vyběhla jsem a rychlým krokem se vydala do práce, když jsem otevřela dveře od budovy kde mám dneska plno konečně jsem si udělala kávu a šla za ostatníma než nám začne práce. „Tak Valeri dneska si tu o 3 minuty dřív to je pokrok" zasmála se spolupracovnice Sára „já si taky myslím" odpověděla jsem a ironicky se zasmála, Sáru jsem nikdy neměla v oblibě ona je ten typ kámošky který se s tebou baví ale za zády pomlouvá. Dopila jsem kafe a šla na první zákazníci.Tady máte něco o mě Jmenuji se Valerie Kolářová je mi 21 let a dělám kosmetičku. Mám hnědé dlouhé vlasy a modré oči mám 164cm a jsem introvert. Přátelé nemám ani v práci se s nikým moc nebavím.
Po celém těžkém dni jdu konečně domů. Celá utahaná a ospalá jsem padla do postele ale hned se zvedla a zašla do horké sprchy, potom si udělala skincare a odešla si lehnout. Chvíli jsem byla na mobilu ale ten jsem pak dala na nabíječku a se sluchátky v uších se vydala do říše snů a nočních můr.
__________________
Čauky mnauky máme tady první kapitolu sice krátkou ale další už budou delší 🫶🏽 papa 💋
- 275 slov
ČTEŠ
Šach Mat / Stein27,Konex
Fanfiction„Ty za to nemůžeš chápeš to?!" „můžu! Je to moje vina kvůli mě se to stalo!" Řve na Petra ubrečená Val...