Pohled Valerie ::
Jako každé ráno jsem se probudila s tím že se mi vůbec nechtělo,venku bylo zamračeno a zima takže jsem věděla že dnešek bude hrozný. Vzala jsem z postele když bylo půl deváté a jako první zašla do koupelny kde jsem si dala studenou sprchu abych se probudila a pak si udělala skincare. Pak jsem došla do kuchyně kde jsem si udělala omeletu na snídani a sedla do obýváku na gauč, na telce jsem zapla "láska přes okno" a začala jíst svojí snídani.
Po mém velmi nudném ránu jsem se rozhodla že bych mohla zajít do kavárny a pak nakoupit a k večeru se někam projít. Hodila jsem na sebe svojí černou oblíbenou bundu a do kapes dala,mobil,peněženku a vyšla jsem, když jsem sešla schody z bytovky a otevřela dveře nejtepleji tam fakt nebylo ale dalo se to přežít.
Sedla jsem ke stolu a čekala na svojí objednávku která se skládala z caffe latte a jablečného koláče,než přišla moje objednávka projížděla jsem reels na ig.
Popravdě vůbec nevím co dneska dělat, Dan se mi dneska ještě neozval asi toho má hodně ve studiu. Když jsem dopila kafe a snědla koláč, zaplatila jsem a zašla do obchodu. Nakoupila jsem něco na zítřejší oběd a vydala se konečně domů.
Když jsem dorazila domů vyzula jsem si boty a šla do kuchyně vybalit nákup. Když jsem udělala všechno co jsem měla v plánu posadila se na gauč s pytlíkem čipsu a dokoukala film který jsem si ráno zapla.
Byl večer a venku už byla tma tak jsem se rozhodla jít projít takže jsem na sebe zase hodila bundu, obula si boty a vyšla jsem. Procházela jsem se parkem a zahlédla takové ty garáže nebo co to je na jedné z nich byl žebřík nahoru tak jsem se rozhodla že si tam sednu. Cestou do parku jsem si koupila vodku a cíga takže o zábavu máme postaráno. Vyšla jsem nahoru po žebříku a sedla si na garáž, nohy jsem svěsila dolů a v klidu přemýšlela o životě u toho popíjela vodku a zapálila si cígo.
Když jsem měla skoro půlku vodky vypito přišla mi od někoho zpráva. Ten někdo byl Dan. Haha.
Dan: Ahoj princezno copak robíš, máš čas?
Valerie: jq jswm vemku je mi fqjm
Odpověděla jsem svojí zprávu která mi trvala napsat nejmíň 5 minut.
Dan: Ty si pila?
Valerie: trpškuiu vubwec
Dan: Pošli mi polohu idem za tebou.
Jak řekl tak jsem udělala. Pán Dan se rozhodne ozvat jo? Vtipný
Do 15 minut jsem slyšela jak kousek ode mě parkuje auto takže pán Dano se rozhodl konečně přijet. Když jsem slyšela že jde někdo po střeše otočila jsem se na něho. On si beze slov sedl a vzal mi vodku z ruky „co děláš však řídíš" zasmála jsem se „Si úplne na mól Vali" řekl a koukl se na mě „a co jako?" Drze jsem řekla chtěl něco říct ale nenechala jsem ho „proč jsi tu?" Zeptala jsem se ho a čekala na odpověď ale dlouho žádná nebyla „ pretože sa o teba bojím?! Čo by sa stalo keby si bola na mól ešte viac? Čo ťa to napadlo do piče?!" Zvyšoval hlas u každé věty víc a víc „však se nic nestalo" škytla jsem „jen se šla projít" odpověděla jsem a vztala. Hned na to vztal i on a pomalu se mnou šel dolů po žebříku, když jsme byli dole šli jsme k jeho autu „Nastúp si odveziem ťa domov" řekl a beze zájmu sedl do auta a já udělala to stejné.
Když jsme dorazili před bytovku zase jako včera jsme pouze seděli v autě a nikdo nevěděl co říct panovalo ticho které mi docela už vadilo tak jsem začala „promiň" kuňkla jsem a koukla na něho ale on už na mě dávno koukal
V tu chvíli si mě chtěl políbit že? Šlo to na tobě vidět jen jsem si to neuvědomila.
Po chvilce konečně odpověděl „V pohode. Poď donesiem ťa hore sama to nedáš" zasmál se a já s ním. Vyšli jsme auta které postupně Dano zamkl a šli jsme k bytovce ve které bydlím.
Vyšli jsme nahoru do bytu a já šla hned do pokoje kde jsem sebou mrskla o postel. Tohle byl ten nejvíc nudný den na celém světě přísahám.
„Notak princezno prezleč sa aspoň do pyžama ja ti urobím niečo na jedenie" zasmál se Dan a zmizel v útrobách mého bytu, takže jsem se rychle převlékla do pyžama a padla zase do postele ale hned vylezla a šla do kuchyně za Danem. Divím se že našel kde mám nůž nebo talíř ale prostě našel no. Celou dobu co mi dělal jídlo jsem se na něho koukala „Tak tu máš princezna" podal mi talíř s jídlem. Popravdě nevím co to bylo ale bylo to strašně dobré „nevím co to bylo ale miluju to" řekla jsem mu když jsem dojedla a dala talíř do myčky „To som rád" řekl a šli jsme do pokoje. Dano říkal že tu bude dokud neusnu, takže si sedl na postel a koukal na mě. Po chvíli jsem prolomila to trapné ticho „budeš spát se mnou prosím?" Zeptala jsem se a já vám říkám byla jsem rudá až na prdeli a to doslova, teď jsem mohla být ráda že byla tma. „Ako si princezná praje" řekl a lehl si ke mně, lehla jsem mu na hruď a poslouchala jeho krásný tlukot srdce. „dobrou Dane" řekla jsem a zavřela oči „dobrú princezna" odpověděl a pak už jsem padla do říše snů._______________________________
Lidičky já vím že Konex atd nebydlí v Brně ale ke se to tak hodí 😭❤️ omlouvám se že jsem na to úplně zapomela ale v tomhle příběhu to bude trošku jinak 💋 už se začne něco dít nebojteee ještě jedna část možná 🤫 il yall !
- 911 slov
ČTEŠ
Šach Mat / Stein27,Konex
Fanfiction„Ty za to nemůžeš chápeš to?!" „můžu! Je to moje vina kvůli mě se to stalo!" Řve na Petra ubrečená Val...