sama

13 3 0
                                    

Dočtu si dopis a na novo se rozbrecim „lásko to bude dobrý" obejme mě ubrečený Petr „nebude, nic nebude dobrý" pořádně ho obejmu. „Je to všechno moje chyba" řeknu „ne není" odpoví hned Petr „j-je kdybych se s ním nepohádala a všechno vyřešila v klidu nic z toho by se nestalo" odtáhnu se od něho „ty za to nemůžeš chápeš to?!" „můžu! Je to moje vina kvůli mě se to stalo!" Řvu na něho celá ubrečená „Val-" „potřebuju být sama" „cože?" Zeptá se Petr „prosím odejdi.. chci být sama." Řeknu sklesle. Pouze kyvné, dá mi pusu a zvedne se. Ve dveřích se zastaví „miluju tě" řekne a odejde. Proč si to Dane kurva udělal..

Ležím v posteli a koukám do zdi, nechce se mi brečet ani jíst, pít nic. Přijde mi zpráva, kouknu na mobil a píše mi Jakub.

Pohled Jakuba ::

Dočetl jsem nahlas ve studiu dopis a koukl na ostatní, všichni totálně brečeli, bylo trapné ticho až moc dlouho „zítra ráno vydáme tu jeho písničku" řekne Hasan. Všichni kývneme „potřebujeme vědět proč to udělal, proč se s Vali pohádali prostě proč" řekne Nik jako tělo bez duše „napíšu jí" řeknu a vytáhnu mobil

Jakub: přijď hned do studia prosím

Vali: hned jsem tam

Jakub: ok dveře jsou odemčené

Na to mi dá zobeazeno „zachvíli tu bude" oznámil a ostatní kývnou.

Někdo otevře dveře a všichni přesuneme svůj zrak na vchod do obýváku. Ve dveřích do obýváku se objeví Val celá ubrečená, oči rudé jak něco a vlasy jak kdyby si je týden nečesala. Oblečená je jak kdyby venku bylo 20 stupňů protože má na sobě jen legíny a nějaký top a na tom mikinu na zip „A-ahoj" řekne sklesle „ty teda vypadáš" řekne Nik, pouze se pousměje. Hasan za ní hned přijde a silně jí obejme ona mu objetí vrátí „všechno bude dobrý, pojď si sednout" řekne Hasan a za ruku jí táhne na gauč. Sednou si „potřebujeme vědět proč jste se pohadali" vyvalí na ní hned Zoot „j-já byla jsem doma a P-Petr byl u mě protože spolu..." Odmlčela se „chodíte?" Zeptám se pouze kyvne a pokračuje „no a pak.. přišel Dan přímo jak jsme se líbali no a začali jsme se hádat že jsem se na něho vysrala přitom on mi nenapsal nic jen mi hodil pokaždé zobrazeno a na té oslavě se se mnou vůbec nebavil jen mi dal-" odmkla a koukla se na svou ruku kde měla náramek s nekonečnem „dal mi náramek s nekonečnem.. já nechtěla ať to dopadne takhle chtěla jsem to vyřešit v klidu ale o-on na mě začal hned řvát a pak prostě řekl že je konec že jsem mu dávala falešné naděje a j-já nevím co všechno tak moc mě to mrzí je to moje vina" rozbrečela se „notak Vali není to tvoje vina" obejme jí Hasan „Vali to bude dobrý už mu je líp.. je to vina vás obou a on to neměl řešit hned takhle.." řekne Nik a kouká do stolu.

„kluci já už půjdu" řekne Val a začne se zvedat. Snažili jsme se řešit celou dobu něco pozitivního ale ani jeden jsme nebyli v tomhle světě.. bože Danieli co nám to všem děláš.
__________________________________
Tohle všechno píšu v jeden den a je
Právě 23:32 mám chuť udělat další
Kapitolu ale skoro nevidím a nevím
Co už napsat 😭❤️‍🩹 lav yall !🌻

- 562 slov

Šach Mat / Stein27,KonexKde žijí příběhy. Začni objevovat