Balím se protože už jedeme domů a já za celý den nepromluvila s Petrem doslova ho ignoruju. Do pokoje mi vběhne Naty „pojď máme zajet pro jídlo" řekne a táhne mě dolů, obujeme se a jdeme do auta a vyjedeme „tak co mluvila si už s Petrem?" Zeptá se „ne" odpovím a opřu se o dveře auta pak už je celou cestou ticho.
Vystoupíme z auta protože jsme zpátky u chaty. Vezmeme jídlo a jdeme do chaty, otevřu dveře a jdeme do obýváku kde sedí všichni „vy ste úžasné" řekne Jakub a hned nám vezme jídlo z ruk. Všichni se najíme a pak vyjedeme.
Konečně jsme doma nebo teda doma u kluků a já si právě teď vybaluju „láskooo nemáš ve svojí tašce to moje černé tričkoo?" Zařve na mě z koupelny Petr a pak přijde do pokoje „hm" řeknu a hodím po něm již zmiňované tričko „copak lásko?" Zeptá se a chytne mě za boky „nešahej na mě" řeknu a odtáhnu se od něho „co se děje" zeptá se „co se děje?" Zopakuju jeho otázku „to že se po tobě včera plazila ta kurva a tobě to doslova nevadilo! Začali jste se tam líbat bůh ví jestli jste spolu nemrdali" začnu řvát „cože?" Čumí na mě s otevřenou pusou „nic jsem s ní neměl ani nevíš jak to bylo!" Začne řvát i on „jo takže ty to i popíráš jo?" Zasměju se „nevíš jak to bylo!" Zařve „já si myslím že vím viděla jsem toho dost než jsem měla!" Chce něco říct ale začnu řvát dál „víš co běž si za tou svou Sarinkou běž! Nechci tě vidět už nikdy! Seš jen obyčejný děvkař!" Zařvu ale až pak mi dojde co jsem řekla „co že jsem?" Zasměje se teď on „nejsem kurva žádný děvkař pičo" chytne mě pevně za zápěstí „Petře to bolí.." hrnou se mi slzy do očí „mě to taky bolí" řekne v klidu „Petře pusť mě prosím" začnu brečet. Po chvilce mě pustí „zamysli se nad tím co říkáš kurva" řekne „a a tou Sarou nevíš jak to bylo nevíš jestli jsem s ní prcal nebo ne a tobě to může být u prdele" „je konec" vyjede že mě „cože?" Zeptá se nechápavě „slyšels?! Je konec vypadni" rozbrecim se. Petr se pouze sebere a odejde z dala slyším jen „co se stalo?" „cože" „jak jako konec" rozbrečela jsem se ještě víc. Ale je to jeho vina neměl se tam líbat s tou pičou a ještě zapírat že se to nestalo.. vím možná jsem to přehnala a zajelo to trochu dál než mělo ale první melu a pak přemýšlím..
Sejdu dolů a všimnu si kluků kteří na mě koukají „co se stalo mezi váma?" Zeptá se Hasan Sednu si a začnu „na té chatě no byla jsem celou dobu nahoře s Naty a pak jsem šla pro pití a jak jsem šla nahoru koukla jsem se na vás co tak děláte a viděla jsem tu piču promiň Niku, Sáru která sedí obkročmo na Petrovi a něco mu šeptala a pak se začali líbat nevím jestli se stalo něco víc ale pak jsme se hádali a on to i popírat že se to nestalo" řeknu sklamaně. Mrzí mě to možná jsem si to měla nechat vysvětlit jak to bylo...
Pohled Petra ::
Vyběhl jsem ven a šel směrem domů. Do piče ona si to prostě nenechá vysvětlit ne všechno musí být kurva po jejím...
Přišel jsem domů a sedl si ubrečený na postel, babička něco dělala v kuchyni ale všimla si mě že jsem doma.
Vzal jsem žiletku z šuplíku a začal si s ní jezdit po ruce bohužel jsem zajel trochu víc a pak viděl jenom černo...
__________________________Já se kurva omlouvám fakt😭❤️🩹
Přísahám že tohle už nikdy dělat
Nebudu 😭 lav yall ! 🌻- 628 slov
ČTEŠ
Šach Mat / Stein27,Konex
Fanfiction„Ty za to nemůžeš chápeš to?!" „můžu! Je to moje vina kvůli mě se to stalo!" Řve na Petra ubrečená Val...