Jedu zpátky směr Brno za Péťou a ostatními. Moc se na ně těším chyběli mi ikdyž to byly jen dva dny tak či tak mi chyběli. Mamka už je doma z nemocnice prý se jí jen zatočila hlava ale brácha jí teď bude týden hlídat kdyby náhodou.
Zaparkuju před mým bytem a vystoupím z auta. Odemknu dveře a vyjdu schody nahoru kde zas a znova dveře odemknu a vyjdu dovnitř, vyzuju si boty a sundám bundy a jdu směr kuchyň si nalít vodu protože mám žízeň. V kuchyni se mi naskytne pohled na Peťu který kouká na mě, usměje se a rozběhne za mnou „chyběla jsi mi" obejme mě a políbí mě, začneme se líbat ze začátku je to něžné líbání ale pak dravé, směřujeme směr pokoj a pořád se líbáme. Vejdeme do pokoje kde mě Petr shodí na postel a lehne si nade mě líbáme se a přidáváme i jazyky kteří právě teď mají 3. Světovou. Petr mi začne sundávat tričko, nechci být pozadu tak mu sundám to jeho ale pořád se líbáme. Rukama jezdí po mém celém těle přestane mě líbat a přesune se na můj krk kde začne dělat malé modřinky, mezitím co se věnuje mému krku si hraju s jeho vlasy a občas ze sebe vydám malý vzdych. Jednou rukou mi drtí bok a druhou jezdí po mém vnitřním stehně, po celém těle mám husí kůži. Začne mi rozepínat kalhoty ale než mi je sundá koukne na mě „chceš to?" Zeptá se nejistě „ano" šeptnu, pouze se usměje a sundá mi kalhoty, pak si sundá svoje a začne mi obsypávat krk pusinkami až po podbřiško. Začneme se zase dravě líbat, odtáhne se olízne si prsty a strčí je do mě. Vyjde ze mě pár vzdychu které se Petr snaží utišit líbáním. Prstami začne zrychlovat a ze mě začne vycházet víc vzdychu. Už jsem skoro u vyvrcholení když Petr přestane, uraženě se na něho podívám a on se vytězně usměje zase mě začne líbat ale pak se zas a znova odtáhne a dá svojí hlavu mezi mé nohy. Začne mě dělat pusou „kurva" vzdychnu a tahám ho za vlasy. Přestane a usměje se na mě, sundá si kalhoty a nasadí si kondom a pak do mě vjede celou svou délkou. Vzdychnu přes celou místnost, Petr mi dá ruku před pusu a druhou mi drtí bok. Ze začátku přiráží pomalu a něžně ale pak začne zrychlovat. Ruku z mojí pusy dá vedle mojí hlavy takže z mé pusy hned vyjede nahlas jeho jméno „Petře.." vzdychnu už po 3. Vzdycháme přes celou místnost a Petr zrychlí ještě víc a pak se oba uděláme „do piče" řekne Petr a vyvalí se vedle mě na postel. Oba rozdicháváme to co se právě teď stalo „miluju tě" řekne udýchaně Petr a dá mi pusu „já tebe" pusu prohloubím a pak se odtáhneme.
Sedíme v obýváku a koukáme na rychle a zběsile, Petr mě objímá kolem ramen, opřu si hlavu o jeho rameno a zavřu oči „pojď půjdeme si lehnout a zítra dáme Netflix a chill stejně nebudeš moct chodit" vysmál se mi Petr „haha moc vtipný" řeknu ironicky a protočím oči „no taak však jsem z tebe doslova vyšukal duši" vysmál se mi zase do obličeje, praštila jsem ho loknem do břicha „auu" dělal jak moc ho to bolí, zasmála jsem se a zvedla se. Petr zopakoval to co já a šli jsme do pokoje. Lehla jsem si na Petrovou hruď a zhasla lampičku. Hladila jsem ho po břiše mezitím co on si hrál s mými vlasy. „dobrou noc kotě" řekne a dá mi pusu do vlasů „dobrou noc lásko" odpovím a zavřu oči.
___________________________________________Dobře dobře máme tu trošku dirty scénku takzvaně 😭 na tohle jsem nebyla moc připravená ale popravdě hodilo se mi
to tu takže jsem to tu dala ❤️ lav yall !Skoro 300 přečtení cože?! Aaaa 💋🌻
- 602 slov
ČTEŠ
Šach Mat / Stein27,Konex
Fanfiction„Ty za to nemůžeš chápeš to?!" „můžu! Je to moje vina kvůli mě se to stalo!" Řve na Petra ubrečená Val...