dopisy

13 3 0
                                    

Dopis pro Vali

Ahoj Vali. Asi to čítaš keď už tu nie som a veľmi sa ti za to ospravedlňujem. Ospravedlňujem sa že som to urobil, ale chcem aby si vedela že ty si bola to pre čo som žil. To na čo som sa tešil každý deň.. bohužial som ťa predstavil Petrovi a veľmi toho ľutujem.. ale som rád že si šťastná a chcem aby si bola šťastná na furt. Vali milujem ťa a to si zapamätaj... Veľmi pre mňa znamenáš aj keď už tu nie som, som rád že som ťa v ten deň stretol pretože tak skvelú osobu ako ty som nezažil. A teraz prečo som to urobil? Asi už vieš nie? Nemám pre čo žiť už ty si mi utiekla za Petrom a chlapci sa budú mať lepšie bezo mňa. Nikdy na teba nezabudnem a budem na teba dohliadať zhora princezná moja malá...
Tvoj Daniel.

Dopis pro kluky

Čau chlapci asi chcete vysvetlenie že? Nie je asi žiadne okrem toho že som sa jednoducho pohádal s Val ale to je jedno. Chcem nech viete že na vás nezabudnem a dúfam že vy nezabudnete na mňa. Do piča som tak rád že som mohol patriť k vám a že priamo s vami som mal tie nezabudnuteľné zážitky. Budem na vás dohliadať tam zhora bohužiaľ som to musel urobiť ale prosím vydajte moju poslednú song ktorú mám s Petrom.Bohužiaľ celý album som nestihol vydať tak vydajte aspoň Šach mat. Mám vás rád chlapci. A bavte sa ďalej s Val nie je to jej chyba môžem si za to sám. Bavte sa s ňou pretože ona je kúsok ma a vždy keď som s ňou bol, bol som šťastný. Hlavne nezahadzujte hudbu kvôli mne vy idioti. Váš Dan.

___________________________
Do piče tak moc mě to sere..
Máme tady část jen s dopisy ❤️‍🩹.
Lav yall 🌻
- 307 slov

Šach Mat / Stein27,KonexKde žijí příběhy. Začni objevovat