Uběhlo pár hodin a já se skoro unudila k smrti. Vztala jsem z gauče a šla jsem udělat pozdní oběd rozhodla jsem se udělat kuřecí salát.
Smažila jsem maso když mi začal někdo volat, rychle jsem předělala maso s pánvičkou na druhou plotnu a koukla na mobil. Volal mi Nik.
„čau kočko" řekl když jsem hovor zvedla
„ahoj co se děje?" Zeptala jsem se
„dneska 19:00 studia přijdeš a tečka" rozkázal
„dobře vidíme se" řekla jsem a tipla hovor.
Když jsem dodělala salát kterého bylo strašně moc, sedla jsem na gauč v obýváku a zapla nějakou hovadinu na Netflixu.
Pak když jsem dojedla dala jsem talíř a ostatní nádobí na kterém jsem vařila do myčky a šla do pokoje kde jsem si dala hodinového šlofíka.
Vztala jsem a koukla kolik je hodin 17:27. Vztala jsem a rozhodla se že už se začnu chystat protože klukům ještě koupím nějaký chlast proč jinak by mě zvali bez toho aby se ožrali. Přemýšlela jsem jestli mám vzít půlku salátů klukům a tak jsem vzala druhou větší misku a dala do ní salát. Druhou půlku jsem si nechala samozřejmě já.
Vyšla jsem z baráku a bylo 18:04 měla jsem na sobě černé baggy a černé topik. V ruce jsem nesla větší mísu se salátem a vydala se jak debil do obchodu pro nějakou vodku.
V obchodě všichni na mě divně cumeli ale co už též bych cumela kdybych potkala někoho se salátem v ruce a chlastem v druhé. Podle mě moc dobré kombo.
Došla jsem před studio a zazvonila jsem. Nevím kolik bylo hodin a je mi to fuk konečně jsem tu, vyšla jsem schody a z dveří na mě už čuměl Pepa „no ty vole co nám to neseš" zasmál se „taky tě zdravím a nesu vám salát a vodku" zamávala jsem s vodkou před jeho obličejem a pustil mě dál. Vyzula jsem si boty a přišla do "obýváku" jestli se to dá tak nazvat. Byli tam úplně všichni „nazdar rodinko něco vám nesu" zařvala jsem a všichni se na mě koukli „ahoj Valeri" přiběhl za mnou nik a objal mě pak mi z ruky vzal salát a vodku a dal to na stůl. „ty vole ty si pro nás vařila jo?" Zasmál se Jakub „tak jasně" protočila jsem oči a zasmála se „ahoj princezná" pozdravil mě Daň za mými zády otočila jsem se a skočila mu do náruče „ahoj Dane" řekla jsem a odtáhla se od něho „hrdličky pojďte tu jo a ten salát je mega dobrý mohla by jsi mám vařit" řekl Nik. Ani jsem si nevšimla že už se do toho všichni z jedné misky pustili ale nechám je tak šla jsem si s Danem sednou na volné místo.
Celou dobu jsme si povídali a smáli se když pak někdo zazvonil „jdu tam" zařval Jakub a rozběhl se ke dveřím. Po chvilce přišli dvě namyšlené blondýny celé umělé. Rty jak dva vagony prdel jak náklaďák a kozy jak dva balvany hned se jedna začala motat okolo Dana a druhá okolo Nika nějak jsem to neřešila.
Po nějakém času mi to začalo vadit protože Dan byl vedle mě s tou kurvou a furt se tam líbali. Vztala jsem a šla si nalít něco fakt tvrdého jestli to tu mám přežít s ní.
„kočka takhle sama?" Přišel za mnou Nik otočila jsem se na něho „proč nejsi s tou borkou?" Zeptala jsem se ho. „teď je u Jakuba no víš.." zmlk „měl jí každý kdo vytáhl z kapsy peníze" řekl a odešel zpátky za klukama. Po chvíli jsem se vrátila i já a dál se bavila. Všimla jsem si jak Dan a ta borka zmizli bůh ví kam ale asi víme co šli dělat. Po chvilce zmizl i Jakub a ta druhá, přisedl si ke mě nik „vidíš? Teď půjde hulit Jakuba a pak bude chtít peníze ale co on pro šuk neudělá" zakroutil hlavou a já na něho hodila znechucený výraz. A dál jsme pili.
Takhle to pokračovalo celou dobu než jsme to každý někde zalomili protože jsme byli úplně na sračky.
Měl jí, měl jí každý kdo vytáhl z kapsy peníze.
_____________________________
Let's gouu kapitolka kde není Péťa 🥲
No oukej už by se mohlo začít něco dít ne?
Však nebojte... 🤗 Lav yall ! 🌻🤍- 686 slov
ČTEŠ
Šach Mat / Stein27,Konex
Fanfiction„Ty za to nemůžeš chápeš to?!" „můžu! Je to moje vina kvůli mě se to stalo!" Řve na Petra ubrečená Val...