Pohled Konexe:
Ráno som sa prebudil a šiel si nachystať raňajky potom bežal do štúdia. Musím urobiť ešte nejakú prácu než vytiahnem Vali von, napadlo ma že by som ju vytiahol na moje obľúbené miesto kde sa chodím premýšľať. Je to jeden taký kopec s výhľadom na celé Brno a je tam veľmi krásne takže potom nakúpim aj nejaké jedlo, víno a urobíme taký piknik.
Vali mi príde ako fajn kamoška som rád že som stretol práve jej pretože je s ňou sranda a neviem čo všetko plus keď mi povedala že nemá žiadnych kamarátov pretože je introvert tak už mi prišla ako tá pravá kamoška. Možno si myslíte že melu sračky ale nie Vali zažije ešte len ten skvelý život ktorý jej ukážem.
Keď som dorobil prácu v štúdiu šiel som nakúpiť vybral som biele víno potom nejaké čipsy a potom som ešte objednal pizzu. Chcel by som tam ísť tak akurát až bude západ slnka pretože to bude o niečo krajší.
Dorazil som domov pre deku na ktorú si sadneme a vyrazil do auta kde som napísal Vali správu
Dano: Ahoj princezná za hoďku budem u teba.
Napísal som a hodil mobil na sedadlo od spolujazdca a vyrazil na miesto kde bude piknik.
Popravde Vali je krásna, múdra a zábavná holka ale že by som ju chcel nejako baliť to nie chcem byť len kamarát. Najlepší kamarát.Došiel som na miesto a všetko pripravil, keď som to všetko urobil zostalo mi ešte 10 minút, tak akurát na to aby som vyšiel pred barák Vali.
Keď som doraz pred jej barák kde býva prezvonil som jej že už som tu a čakal až vyjde.Vali prišla v celej svojej kráse a ja som na nej oči mohol nechať. Usmial som sa a zamával, keď došla k autu nasadla na miesto spolujazdca „Ahoj Dane" usmiala sa. bože ten jej úsmev je tak prekrásny. „Ahoj princezná pripravená?" usmial som sa tiež. Vali iba prikývla a ja vyrazil za chvíľu by mal byť západ slnka takže všetko stíhame podľa plánu.
Dorazili sme na miesto - alebo teda pod kopec ešte sa prejdeme - zastavil som a vystúpil keď Vali videla kopec jej tvár hovoril za všetko musel som sa zasmiať. „kopec?" Spýtala sa. „Najprv na neho musíme vyliezť aby sme dostali odmenu princezná" Zasmial som sa. Vali iba pretočila očami a šli sme do kopca. Ako sa hovorí prvá práca potom koláče.
Vyliezli sme kopec a Vali stála iba s otvorenou pusou „tak ideš alebo budeš stáť ako tvrdé Y?" Povedal som jej keď stala furt na mieste. „jo uhm už jdu" Sadli sme si na deku a pozerali na západ slnka, bolo to prekrásny. Každý sme boli so svojou hlavou, bolo krásne ticho a ani mi to nevadilo. Vali si oprela hlavu o moje rameno a ja svoju hlavu oprel o tú jej. Obaja sme jedli štvorček pizze a pozerali na tú nádheru. Bolo to ako vo sne.
Bolo krásne, že sme to zažili priamo spolu.
Bolo niečo po 9 hodine večer a my sme sa smiali až sme sa popadali za brucho. Hovorili sme si rôzne historky zo života a zároveň sa o sebe dozvedeli zase ďalšie veci, Pripadal som si s ňou ako keby som sa s ňou poznal roky, pritom sa poznáme len 3 dni. Cítil som sa s ňou skvelé dokázal som sa odreagovať a nemyslieť furt iba na hudbu.
Keď nám už bola zima začali sme sa baliť a ja som išiel vyhodiť Vali domov. Nerád ukončujú dnešok ale verím že to nie je naposledy pretože ona je fakt skvelá. Keď sme dorazili k jej domu obaja sme mlčky sedeli v aute „Dane bylo to úžasný děkuji že jsi mě tam vzal" Povedala a pozrela sa na mňa „Za málo, dúfam že to nebolo naposledy..." Zmĺk som. „Je mi s tebou dobre dokážem sa s tebou odreagovať a myslieť na niečo iné ako len na prácu dokážem sa smiať a čokoľvek iné... Takú kamarátku som potreboval fakt dlho. Ďakujem princezná." Dopovedal som svoj monológ a pozeral som jej do očí. „To já děkuji, taky jsem potřebovala takového člověka jako jsi ty a určitě to nebylo naposled, taky mi je s tebou dobře.. známe se jak dlouho? Tři dny? A přirostl si mi nehorázně k srdci mám tě ráda Dane ještě jednou děkuji už budu muset domů" Odpovedala a objala ma „Dobre dobrú noc princezná pekne sa vyspi" usmál se „dobrou Dano, ty taky" úsmev mi obetovala a zavrela dvere od auta. Čakal som kým zmizne v panelákoch, než zavrela dvere ešte sa otočila a zamávala mi a potom zmizla vo vnútri bytovky.
Už vtedy som ťa asi miloval len som to nestihol povedať...
__________________
Další kapitola je venku 🫶🏽 omlouvám se jestli tam jsou nějaké chyby ale jak říkám moje slovenština není moc dobrá 🥹❤️ il yall !
- 795 slov
ČTEŠ
Šach Mat / Stein27,Konex
Fanfic„Ty za to nemůžeš chápeš to?!" „můžu! Je to moje vina kvůli mě se to stalo!" Řve na Petra ubrečená Val...