O dva roky později
„lásko dělej jedeme za klukama už nestíháme" volám na Peťu který běžel pro něco do pokoje.
„už jsem tu promiň kotě" dá mi pusu „copak broučku můj malej" vezme si našeho jedno ročního syna jménem Dan na ruce.
Zastavíme před barákem kluků a vejdeme dovnitř „čau kluci" zařve Petr a se všema se obejme „ahoj mamino!" Přiběhne Tomáš „ahoj Tomi" obejmu ho.
Všichni se v klidu bavíme Jakub si vzal Dana a hraje si s ním. Jsou tak roztomilý.
„teď buďte všichni ticho prosím" řekne z jeho nic Petr který se postaví. Kouknu na něho nechápavým pohledem.
„Val už jsme spolu dva roky a půl a chci s tebou být už do konce života chci ať jsme už navždy já a ty proti celému světu. Do piče pamatuju si na ten den kdy jsem tě poprvé viděl a byl jsem jakože typico ta bude moje" zasmál se a kluci s ním ale já pořád nevěděla o co jde. Všichni si to točili „a proto já pan Adámek který se občas chová jak pěti lete děcko a ty to se mnou zvládáš, se ptám... Vezmeš si mě" klekne si na jedno koleno a vytáhne z kapsy krabičku s prstýnkem. Rozbrecim se radosti „ano!" Kriknu a obejmu ho „takže už oficiálně Adámková!" Zařve nik. Dlouze se políbíme a pak se opreme čely a koukáme si do očí „my dva proti celému světu" řekne „navždy" řeknu „navždy" a políbí mě.
A takhle vzniklo naše navždy..
________________________________lav yall 🌻
- 250 slov
ČTEŠ
Šach Mat / Stein27,Konex
Fanfiction„Ty za to nemůžeš chápeš to?!" „můžu! Je to moje vina kvůli mě se to stalo!" Řve na Petra ubrečená Val...