Pohled Val ::
Celou noc jsem nespala moc mě to mrzí to co se stalo a že jsem to ukončila. Psala jsem mu celou noc ale neodepisoval nic.. rozhodla jsem se že za ním zajdu.
Běžela jsem v 7 ráno Brnem a zastavila se před domem kde bydlí. Zazvonila jsem a z dveří se vynořila stará paní „přejete si mladá dámo?" Řekne ubrečená „dobrý den je tu Petr Adámek?" Zeptám se nervózně „o-on je v nemocnici vy jste?" Začne brečet „já jsem jeho přítelkyně nebo teda ještě včera byla.. co se mu stalo?!" Chtělo se mi brečet „já nevím našla jsem ho včera v jeho pokoji byl celý od krve a nevnímal tak jsem zavolala záchranku" řekne „dobře.." řeknu a bez rozloučení se rozběhnu směr nemocnice.
Zastavím celá udýchaná před nemocnicí a jdu hned na recepci „přejete si?" „dobrý den je tu pan Adámek?" Zeptám se udychane „omlouvám se můžou za ním jen příslušníci z rodiny" odpoví „jsem její přítelkyně" vyhrknu „dobře tak pokoj 9" kývnu a rozběhnu se. Otevřu dveře a pohled mi padne na Petra se zavázanýma rukama. Spal. Teda myslím.. „do prdele Peťo" rozbrecim se a sednu si na židli vedle postele „je mi to líto promiň že jsem tě nevyslechla jak to bylo nebo tak promiň promiň promiň moc promiň miluju tě jsem taková piča" brečím a držím ho za ruku. Začne mi zvonit mobil „ano?" Řeknu aniž bych se koukla kdo volá „Val pojď hned ven musíme ho nechat odpočívat" řekne Hasan „jak víš kde jsem a jak víš že tu je Petr" rozbrecim se ještě víc „řekla nám to tvoje babička a pojď ven dělej čekám na tebe" tipne.
Zvednu se „miluju tě" utřu si slzy a dám mu pusu, pak odejdu. Vyjdu z nemocnice a vidím černý benz a o něj se opírá Hasan a Tomášek. Rozběhnu se a pořádně obejmu Tomáška „všechno mě tak sere" rozbrecim se mu na rameně „notak všechno se vyřeší neboj maličká a teď pojď jedeme na jídlo a pak domů a jak se Petr vrátí z nemocnice všechno v klidu vyřešíte" pohladí mě po zádech. Sedneme do auta a vyjedeme směr mekáč.V mekáči jsme si sedli za zbytkem kluků a objednali si 3x colu a 3x big mac. Když to donesli začala jsem zpívat písničku od Jakuba „kotě já mám hlad a tvoje kunda vypadá jak big mac je fakt tipťop chci tě sníst teď koukej mi do očí kotě když jsem ve tvým klíně" všichni se začnou smát „ty seš piča fakt" zasměje se Jakub a dá mi pohlavek „auu" chytnu se za hlavu a dělám že mě to bolí „jaj promiň miminko" pohladí mi hlavu a začne se smát. Ukážu na něho fakač a pak v klidu jíme teda Nik a Karlo závodí kdo to ani první a ostatní se smějou ale jinak je všechno v pohodě.
Až na mě...
Dorazili jsme domů a já si lehla na gauč „jsem plná" řeknu a hned vedle mě skočí Nik „a konečně jsi v pohodě" obejme mě a dá mi pusu na čelo „neboj to s tím Petrem vyřešíte a pak bude všechno jako dřív kočko" pohladí mě po vlasech, kývnu hlavou a pak se posadil protože přišli ostatní kluci.
Je pozdě večer a já se rozhodla po tomhle těžkém dni jít konečně spát „dobrou kluci" řeknu a jdu nahoru „dobrou" zakřičí sborovně. Lehnu do postele a snažím se co nejdřív usnout a po chvilce se to povede...
______________________________Chyby ! lav yall 🌻
- 577 slov
ČTEŠ
Šach Mat / Stein27,Konex
Fanfiction„Ty za to nemůžeš chápeš to?!" „můžu! Je to moje vina kvůli mě se to stalo!" Řve na Petra ubrečená Val...