Ráno jsem vstala včas takže jsem se namalovala, dala jsem si pouze řasenku a korektor, pak jsem se nasnídala jako vždycky jsem si dala chleba s avokádem a pak jsem se převlékla. Dala jsem si baggy a černé oversize tričko a na to zase černou bundu, do kapes jsem si dala vapo,sluchátka,mobil a vyšla jsem. Koukala jsem do mobilu a s mojí nešikovností jsem do někoho narazila „strašně moc se omlouvám" koukla jsem na toho do koho jsem vrazila. Byl to vysoký,černo vlasý kluk, na krku měl tetování a vypadal dost mile. „v pohodě kočko" usmál se na mě úsměv jsem mu opětovala a chtěla jsem jít dál ale jeho hlas mě zastavil „Počkaj nedáš mi svoje číslo?" Zeptal se a poškrábal se na zátylku „jo jasně" usmála se a na jeho mobil naklikala svoje číslo „tady už musím ahoj" podala mu telefon a zamávala jsem mu pak jsem se otočila a odešla.
V práci to šlo podle plánů všechno bylo okey a já mířila do mojí oblíbené kavárny jako každé odpoledne. Objednala jsem si svoje caffe Latte a šla si sednou ke stolku k oknu jako vždycky. Koukala jsem na instagram ikdyž mi přišla zpráva očividně od toho kluka co jsem dneska potkala.
?: Ahoj máš teraz čas?
Stalo ve zprávě co mi napsal.
Valerie: jo jasně pročpak?
Odpověděla jsem a čekala na odpověď která mi dorazila hnedka takže jsem se nestihla napít ani kafe.
?: Tak sa stretneme v kaviarni za pol hoďky
Napsal a já se pousmála protože myslel tu kavárnu v které právě teď sedím
Valerie: dobře čekám
Na to hodil jen zobrazeno a já tak mohla dál projíždět instagram a pít v klidu moje kafe.
Uběhla půl hodina a zvoneček na dveřích oznámil že někdo vkročil, koukla jsem se směrem dveře a stal tam ten onen kluk který pořád nevím jak se jmenuje. Když si mě všiml usmál se a zamával mi, když přišel blíž ke stolu postavila jsem se a pozdravila ho pak obejmula.
„oukej mal by som sa ti asi predstaviť alebo budeme osoby ktoré sa nepoznajú menom" řekl když se posadil a šlo na něm vidět že se mu chce začít smát. Po chvilce jsme oba pukli smíchy a když se uklidnili on si objednal svoji objednávku a pak mi podal ruku a řekl „Daniel" usmál se. Ruku jsem přijmula a odpověděla „Valerie" taky se usmála „Krásne meno" řekl když si usrkl kávy. Bavili jsme se tak celkově o životě a Dan se ukázal jako fajn kluk. „hudbu milujem je to niečo čo ma konečne v tomto živote ba-" nedořekl větu protože mu začal zvonit mobil „Počkaj chvíľku princezná" zasmál se a vyšel ven s mobilem u ucha. Po pár minutách přišel a začal se oblíkat „Prepáč princezná musím, niečo sa v štúdiu posralo niekedy zase niekam zájdeme papa" řekl rychle a obejmul mě „v pohodě dobře papa" odpověděla jsem a pak jsem už jen viděla jak mizí ve dveřích.Cestou domů jsem ještě zašla do obchodu nakoupit nějaké potraviny protože u mě doma nic nebylo. Když jsem odemykala dveře přišla mi zpráva, dala jsem nákup na linku v kuchyni a koukla se kdo píše. Psal Dano.
Dan: Ahoj princezná mrzí ma to máš zajtra čas?
Stalo ve zprávě která mi vykouzlila úsměv na tváři hned jsem odpověděla.
Valerie: jasně a v pohodě.
Odložila jsem mobil na linku vedle nákupu a šla si dát rychlou sprchu a pak se převléct do pyžama což vytváří pouze vytáhane tričko a spodní prádlo, když jsem přišla do kuchyně vybalila jsem nákup a koukla na mobil, měla jsem tam 4 zprávy od Dana.
Dan: Dobre zajtra ťa niekam vytiahnem jo?
Dan: Takže si nerob plány áno?
Dan: Halo?
Dan: Princezna kde siChtela jsem odpovědět ale Dan psal další zprávu
Dan: Hele princezna odpíš alebo si ťa nájdem.
Nad tím jsem se zasmála a rychle mu odepsala.
Valerie: promiň byla jsem ve sprše. Dobře platí čekám tě zítra už jdu spát dobrou <3
Zpráva mi přišla hned takže jsem mobil ani nevypinala.
Dan: Dobre princezná, vyspi sa pekne zajtra ťa čaká krásny deň.. dobrú.
To už jsem mu jenom lajkla a šla si lehnout, mobil jsem si dala na nabíječku a hned jsem usnula když jsem našla tu správnou polohu.
_________________________
Dobrou nocku lidičky 🫶🏽 omlouvám se jestli je tam něco špatně moje slovenština není moc dobrá 🥹🫶🏽 lav ya !
- 726 slov
ČTEŠ
Šach Mat / Stein27,Konex
Fanfiction„Ty za to nemůžeš chápeš to?!" „můžu! Je to moje vina kvůli mě se to stalo!" Řve na Petra ubrečená Val...