kráska

19 3 0
                                    

Pohled Konexe ::

Ďalší deň som bol celý čas pri Vali a váľali sa na gauči pri Netflixe, bohužiaľ k večeru som musel zase do štúdia za chlapcov.

Začínal večer a ja som vedel že to nebude navždy ale aj tak sa mi nechcelo. Rozlúčili sme sa a ja som odišiel do štúdia

Pohled Valerie ::

Když Dan odešel hned jsem unavená padla do postele a vydala se do říši snů.

Ráno jsem se vzbudila a rozhodla se že zajdu do kavárny dlouho jsem tam nebyla. Převlékla jsem se, namalovala a vyšla jsem.

Celou cestu jsem myslela na Petra strašně mě to mrzí že se asi už nebudeme bavit. Fakt mě to sralo.

Sedla jsem si ke stolu jako vždycky a čekala na svojí objednávku.

V kavárně jsem byla něco přes hodinu když se ozval po dlouhé době zvoneček, ze zajímavosti jsem koukla kdo přišel. A byl tam on. Ten kluk má kterého jsem myslela celou dobu. Začal se po rozhlížet po kavárně až se setkal s mýma očima. V tu chvíli jsem si připadala jak kdyby byl jenom já a on. Hned se rozešel ke mě a přisedl si naproti mě. „odpusť mi to" řekl sklesle „ale já ti nemám co odpouštět..." Řekla jsem. Nic neudělal možná odešel ale potřeboval to. A já taky. „chci se normálně bavit Val" řekl a pohladil mojí ruku kterou jsem měla na stole.

Fakt si mi řekl Val? Od té doby jsem to milovala.

„budeme se normálně bavit Peťo" řekla jsem o koukala mu do očí.

Povídali jsme si nějaké dvě hodiny a pak se rozhodli že půjdeme ke mě a že tam rovnou i přespí.

Došli jsme ke mě domů a sedli do obýváku kde jsme pustili neflix na který jsme stejně nekoukali protože jsme si povídali „a ty máš něco s Konexem?" Zeptal se z ničeho nic Petr „ne jsme jen nejlepší kamarádi" odpověděla jsem a koukla na něho. Leželi jsme vedle sebe ale on ležel víc nahoře takže jsem musela víc naklonit hlavu nahoru. Usmíval se na mě a já má něho. „půjdeme už spát?" Zeptala jsem se protože jsem byla fakt unavená „určitě" řekl a postavil se, to stejné jsem zopakovala a šli jsme oba do pokoje. Šla jsem se do koupelny převléct do pyžama - dlouhé volně tričko a spodní prádlo - když jsem se vracela Péťa už ležel pouze v boxerkach v posteli. Usmála jsem se má něho a lehla si do postele. Koukali jsme si do očí bylo to takové hezké ale divné zároveň měla jsem nutkání ho políbit. Co to zas melu. Usmíval se na mě jak kdyby vyhrál celý život. Byl prostě roztomilý. Připadalo mi to jako hodiny,měsíce,roky ale bylo to pouze pár minut.
„dobrou kotě" řekl a lehl si na záda „dobrou" řekla jsem a koukla pořád na něho. Nechápu jak mi tak rychle přirostl k srdci. „pojď lehni si" řekl po chvilce a tak mě vytáhl z "transu" ukázal na svojí hruď takže jsem věděla co myslí a hned si lehla. Hladil mě po vlasech a druhou rukou po zádech. Já mu mezitím obkreslovala tetování na ruce. „dobrou krásko" řekl a dál mi pusu do vlasů musela jsem se ještě víc usmát „dobrou Peťo" odpověděla a spolu jsme padli do říši snů.

Ráno jsem se probudila jako první tak jsem šla udělat snídani. Rozhodla jsem se pro tousty. Když jsem má toustove chleby dávala sýr omotaly se kolem mého pasu dvě potetované ruce „dobré ráno kotě" řekl svým ranním chraplákem „dobré" odpověděla jsem a otočila se na něho a pořádně ho obejmula. Tohle jsem potřebovala fakt dlouho.

Po snídani volal Petrovi Calin že musí něco dodělat ve studiu takže se začal oblíkat. Připomnělo mi to ten den kdy odešel bez odpovědi a ještě řekl "měl pravdu nikdy nás neměl seznámit" nevím co tím myslel ale snad se to někdy dozvím

Pořád to nevím.

„snad se co nejdřív zase uvidíme Peťo" orhnula jsem spodní ret. „určitě ano princezno" obejmul mě a otevřel dveře ještě před tím než odešel řekl „jsi kráska já zvíře, jsi touha v mé víře" a pak odešel. Co tím myslel?? Nad tím jsem přemýšlela celý den...

"Princezno" tak mi říkal i Dan...

__________________________________

10 kapitola konečně venku ! Nebojte už to začne všechno to nebe,peklo,ráj... 🌻🤍 lav yall !

- 691 slov

Šach Mat / Stein27,KonexKde žijí příběhy. Začni objevovat