*o 2 týdny později*
Pohled Valerie ::
Už jsem skoro dva týdny doma, na chatě jsem si to strašně moc užila byla to prostě sranda, jsem ráda že mě kluci vzali s sebou.
Právě teď se chystám do studia za Viktorem a Calinem prý potrebují ať jim hodnotím jejich new songu a chcou mě nutně vidět ale mě to nevadí stejně nevím co bych doma dělala asi proležela jako každý den.
Vyjdu z baráku a jdu směr studio koukám do mobilu když do někoho narazím „moc se omlouvám" řeknu a podívám se před sebe „Valeri?" Řekne Tomáš „jé ahoj Tomi" řeknu a obejmu ho „ahoj kampak jdeš?" „no do studia rychlích kluků" usměju se „jaj aha ale někdy musíš zase náma vždyť jsi furt jen s nima" překříží si ruce na prsou a dělá uraženého „notak Tomii, tak ve čtvrtek přijdu ano?" Řeknu a znovu ho obejmu a nasaji jeho vůni. Objímáme se už několik minut a nechci ho pustit. Chybí mi. Chybí mi Dan prostě všichni a mrzí mě to. Odtahnu se od něho „a co dělá Dan? Dlouho se mi neozval" kouknu na špičky bot „hele koukej. Dan teď dělá novou písničku zase a pomáhá klukům ve studiu, jezdí po koncertech a nevím co všechno je toho strašně moc ale furt o tobě mluví a mrzí ho že ti nenapsal nebo něco furt si to vyčítá takže se ve čtvrtek hezky sebereš a půjdeme spolu do studia a překvapíš Konexe protože už to nedávám jak furt nadává a mluví o tobě. Jo mám tě rád strašně moc ale už ho mám plné zuby" zasměje se a já s ním „tak dobře ale už budu muset jít ahoj" zase ho obejmu „dobře tak ve čtvrtek kočko" dá mi pusu do vlasů a odtáhne se a já jdu zase směr studio.
Stojím před studiem a čekám až mi někdo otevře protože zvonky nefungují. Otevřou se dveře a v nich stojí Calin hned jak mě uvidí vykouzlí se mu úsměv na tváři „ahoj kotě konečně jsi tu" obejme mě a zhoupne se se mnou že strany na stranu „ahoj" řeknu tiše a dál nasávám jeho vůni.
Vejdeme do vnitř a mě se naskytne pohled na Viktora a Calina a ještě jednoho kluka s hnědými kudrnatými vlasy. „tak jo kotě jen ať víš tohle je Sofian Sofiane tohle je Val, Valerie a teď pojď zapnu ti tu pecku" řekne Calin a hned mě táhne k nahrávací místnosti.
"tak?" Řekne Calin když hudba dohraje „to bylo..." Zmklnu abych je postrasila. Calin se hned začne tvářit smutně a Viktor jak kdyby mě chtěl zabít „bylo to kurva po piči" řeknu a klukům se vykouzlí úsměv na tváři, postaví se obejme mě a zatočí se se mnou začnu se smát „mám tě kurva rád" řekne když mě postaví na zem „já tebe taky Caldo" řeknu a jdu směr obývák kde je Kojo a Sofian, David, Dominik.
Sednu si na gauč vedle Sofiana a hned se hodíme do řeči. Je to fakt fajn kluk dozvěděla jsem se že měl pár písniček s Benem a Péťou.
Do studia přiřítí ubrečený Petr „co se kurva stalo" vyletí ze sedu Sofian a já hned za ním. Rozběhnu se za Péťou který vypadá že skoro není na planetě Zemi „Péťo co se stalo?" Zeptám se ho a jdu s ním pomalu na gauč „j-já o-ona" vykoktá a rozbrečí se ještě víc „Péťo pšttt všechno bude dobrý" objímám ho a hladím po zádech.
Po půl hodině se konečně sklidní „Péťo co se stalo?" Zeptám se a kouknu mu do očí „ona... Ona mě podvedla.. do piče já jí tak miloval kurva!" Zakřičí a praští do stolu „notak Petře to bude dobrý byla to svině" řekne Calin který je vedle mě, kouknu na něho a kyvnu hlavou a otočím se zpátky na Peťu kterého pořádně obejmu.
Pohled Petra ::
Kurva moc mě to mrzí že to udělala a že mě Val a ostatní musí takhle vidět. Sedím na gauči a koukám jak Viktor a Sofian hrajou fifu a smějou se. Zvednu se a jdu do kuchyně kde sedí Calin. Naliju si vodu a sednu si vedle něho, furt někam kouká tak se kouknu kam. Sedí tam Val a směje se. Vytočí mě to hned „máš s ní něco?" zeptám se ho tak aby mě neslyšeli kluci. Otočí hlavu na mě „ne ale je hezká, jsem rád že se s náma baví" řekne a zase se otočí na Val. Cože?
Hezká je ale tvoje ne.
____________________________Nevím co napsat. 😉🫶🏽
Dnešek je úplně na piču takže
aspoň tohle jsem napsala ❤️🩹
- Lav yall ! 🤍🌻- 742 slov
ČTEŠ
Šach Mat / Stein27,Konex
Fanfiction„Ty za to nemůžeš chápeš to?!" „můžu! Je to moje vina kvůli mě se to stalo!" Řve na Petra ubrečená Val...