Chata

20 3 0
                                    

Ráno se probudím úplně polámaná na zemi, zvednu se a jdu do kuchyně si nalít vodu kterou celou vypiju a sednu si na židli u stolu.

Po chvíli přijde Konex „dobré ráno princezná"
Řekl a dá mi pusu do vlasů s pouhým hm se zvednu „už půjdu domů ahoj" řeknu a jdu do chodby si obléct bundu a obout boty „dobre no" řekne Konex a usměje se na mě pak mi otevře dveře a já bez obejmutí nebo cokoliv jiného vyběhnu z bytovky.

Konečně doma v teple, myslela jsem že venku umrznu už. Běžela jsem si udělat čaj a naberu si salát do misky. Sednu si na gauč a pustím neflix když v tom mi začne zvonit mobil takže se zase zvednu a jdu do kuchyně pro mobil s tím že se chystám seřvat toho kdo mi volá. Petr. Vykouzlí se mi úsměv na tváři a můj plán se změní.

„Ahoj" řeknu když zvednu hovor

„Ahoj v 14:35 buď nachystaná a žádné výmluvy jedeme na dva dny na chatu" řekne a hovor položí jak má ve zvyku. Rychle se kouknu kolik je hodin 9:12 dobrý stíhám všechno. Vrátím se zpátky na gauč a jdu konečně sníst svůj salát a u toho koukat na netflix.

14:30 a já už čekám na kluky před barákem. Popravdě se hodně těším hlavně až uvidím kluky a užijeme si to.

Vidím jak kluci přijíždějí takže se zvednu z patníků a čekám až zastaví. Když zastaví vystoupí Calin,Kojo,Viktor. „ahoj kočko" pozdraví mě Calin a obejme mě jak má ve zvyku a takhle to udělá každý. A pak nasedneme do auta „kde je Péťa?" Zeptám se protože ho nikde nevidím „on přijede trošku později ještě pro něco musel" aha „dobře" řekni a opřu si hlavu o okno pak usnu.

„kotě vztavat" budí mě Calin „mhm" otevřu oči a sednu si „už jsme tady tak pojď zachvili tu bude Petr" řekne calin a zatáhne mě za ruku ven z auta „heeeej" zasměju se a Calin taky. Vezmu na rameno svojí tašku a jdeme do vnitř kde mi calin ukáže můj pokoj. Dám si tam tašku a jdu za klukama dolů.

„dnešní plán?" Zeptám se kluků když přijdu do obýváku za nima a padnu na gauč. Je to tu moc krásný. „pořádně se opít" řekne Viktor a já si sednu „jak kdybych se dneska nevzbudila s kocovinou že" řeknu ale pak mi dojde že jsem byla s klukama z milion plus „kde si byla?" Zeptá se Kojo „s klukama z milion plus" řeknu a zase si lehnu „aha" řekne Kojo a dál se věnuje mobilu.

Už uběhl nějaký ten čas a my už pijeme teda já jen popíjím. Petr tu pořád není co když se mu něco stalo? Z ničeho nic se otevřou dveře takže hned s Calinem běžíme tam „jsme tu!" Zařve Petr. Jsme? Ve dveřích stál Petr a nějaká blondýna. Aha. Nějaká jeho holka? „ahoj" řekne Calin a obejme se s ním „Ahoj Val. No asi bych vás měl představit" řekne Petr a poškrábe se na zátylku „Val tohle je Klára moje přítelkyně, Klári tohle je Valerie nebo Val moje a kluků dobrá kámoška" představí nás Petr. Jen se uměji na Kláru a jdu za Calinem který sedí v kuchyni.

„co ty tu takhle sám?" Zeptám se ho a sednu si vedle něho „dneska mi to nějak nejede" povzdechne si „mě taky ne" podepřu si rukou hlavu „ale tak ty si pila včera ty vole" zasměje a já s ním.

Bavíme se s Calinem docela dlouho divím se že ještě nikdo nebyl za náma v kuchyni. „co říkáš na tu holku od Petra?" Zeptám se Calina „asi zatím fajn ty?" Zeptá se a otočí na mě hlavu „nevím něco mi na ní nesedí co když Petra podvede? Vypadá jak kurva" řeknu svůj názor „nikdy nesuď knihu podle obalu půjdu se na ně podívat neuteč mi" zasměje se a dá mi pusu do vlasů „kam bych jen tak šla" povzdechnu si.

S Calinem se pak bavíme ještě pár hodin ale přepadne mě únava takže se přemístím do pokoje kde padnu do říše snů.

Posoudila jsem knihu podle obalu a měla pravdu.

________________________________

Ajaj Péťa si našel nějakou holčinu...
Lav yall ! 🤍🌻

- 689 slov

Šach Mat / Stein27,KonexKde žijí příběhy. Začni objevovat