sníh

16 3 0
                                    

Pohled Petra ::

Po oslavě která byla fakt po piči jsem se vydal s klukama domů.

Další den ráno jsem se probudil a hned se oblékl, rozhodl jsem se že zajdu pro snídani a pojedu hned k Val. Jak se cítím? Úžasně. Je skvělý vědět že je jenom moje a nikdo mi jí nemůže vzít, ten večer na oslavě po polibku mi došlo že jí miluju už od doby co jí Konex vzal do studia. Vím že se baví s klukama od nás a z milion plus a vůbec mi to nevadí nejsem žárlivý typ a vím že to jsou její jediní kámoši.

Nejsem žárlivý typ??

Vyrazil jsem do Cafeterie pro její oblíbené kafe a dort. Zaplatil jsem a vydal se k ní domů, bylo něco kolem 11té hodiny takže vím ze už bude vzhůru.

Dorazil jsem před její bytovku a zazvonil „prosím?" Ozval se její hlas „Petr" odpověděl jsem. Ozval se bzučák takže jsem otevřel dveře a vyšel nahoru po schodech. Vyšel jsem poslední schod a ve dveřích stála ona a opírala se o dveře. „Přinesl jsem ti snídani" usmál jsem se a dal jí pusu „děkuju" pustila mě dovnitř.

Seděli jsme v obýváku a koukali na nějaký seriál který jsem vůbec nevnímal. Vnímal jsem jenom jí, jenom nás dva. S ní si přijdu jako kdyby jsme byly jen my dva a čas se zastavil.

Byl večer a my jsme celou dobu nic nedělali jen koukali na seriál „jsem unavená" povzdechne si Val „tak jdeme spát" vypl jsem telku a zvedl se Val zopakovala to co já a šli jsme do pokoje. Padli jsme oba do postele. Sundal jsem si tričko a kalhoty takže jsem byl jen v boxerkach. Val se šla převléct do koupelny takže jsem mezitím lehl do postele a projel instagram.

Do pokoje vešla Val pouze v dlouhém tričku pod kolena, usmál jsem se a poklepal na svojí hruď. Úsměv mi opětovala a lehla si do postele na mojí hruď. Bylo klidné ticho, oba jsme si užívali přítomnost toho druhého mezitím co jsem jí hladil ve vlasech jsem druhou rukou zhasl lampičku „dobrou" řekla a dala mi pusu „dobrou kotě, miluju tě" hladil jsem jí dál ve vlasech „já tebe" odpověděla. Čekal jsem než usne, celou dobu jsem se usmíval jak sluníčko na hnoji. Po chvilce jsem jí slyšel v klidu oddychovat takže už spala a já se vydal do říše snů za ní.

*Ráno*

Pohled Val ::

Otevřela jsem oči a můj pohled padl na okno naproti postele. Padal sníh, musela jsem se usmát protože miluju sníh a na tohle jsem čekala skoro celý rok. Vztala jsem a šla se kouknout z okna všechno bylo bílé, ne že by bylo hodně sněhu ale aspoň trošičku tam něco je. Je to tak krásné když je všechno tak bílé.

Šla jsem do kuchyně udělat nám snídani a rozhodla se pro míchané vajíčka. Pobrukovala jsem si písničku od Péti a Dana když se mi omotaly velké potetované ruce kolem pasu „dobré ráno" řeknu a usměju se „nejkrásnější" odpoví a začne mi obsypávat krk malými pusinkami. Udělá se mi husina po celém těle a motýli v břiše se zase rozletí „venku sněží" dám vajíčka na talíře a otočím se k němu čelem „já vím" odpoví a dá mi pusu „půjdeme dneska ven?" Zeptám se a dám mu ruce za krk a on dá ty svoje na moje boky „chceš?" Zeptá se a začne mi zase obsypávat krk pusinkami pouze kývnu hlavou a trochu jí zakloním. Rukama začne jezdit po mých bocích a pak je dá pod tričko kde zase začne jezdit rukama po bocích a občas je zmáčkne „tak jestli moje princezna chce tak půjdeme" usměje se a dá mi pusu kterou prohloubím v líbání.

Sedneme si ke stolu a oba se v tichosti najíme. Celou dobu koukám na Peťu jak jí.

Dojíme a já odnesou talíře do myčky „bylo to výborný ale teď půjdeme ven jak princezna chtěla" objeví se za mnou Petr, otočí si mě čelem k sobě a začne mě líbat po chvilce s ním začnu spoluprácovat. Odtáhneme se od sebe a Petr se jde obléct a já taky.

Vyjdeme z bytovky a pohled mi hned padne na tu krásu venku.. Všude je tak krásně bílo jak v pohádce.

Procházíme se ruka v ruce přes park a povídáme si. Míříme směr Cafeterie kde si dáme kafe a pak se vrátíme ke mě domů.

Zastavíme před Cafeterii a pak vlezeme ruka v ruce dovnitř, ale když můj pohled padne na onen osobu rychle odtáhnu svojí ruku od té jeho. Podívá se na mě tázavým pohledem ale když si všimne Konexe,Nika a Jakuba pochopí.

Jdeme k jejich stolu je pozdravit „ahoj kluci" řekneme naraz s Petrem. Kluci se na nás otočí a usmějou se „ahoj" postaví se Nik a obejme mě. Odtáhne se „co vy tu spolu?" Zeptá se Jakub když si Nik zpátky sedne „no venku sněží a chtěla jsem se projít tak jsem napsala Petrovi protože jsem s ním dlouho nemluvila že?" Usmála se na Petra a doufala že kluci nic nepoznají „jojo" odpoví Petr „mohla si napísať mě mal som dneska voľno" zvedne se Dan a odejde z Cafeterie. Podívám se na kluky nechápavým pohledem a ti jen myknout rameny.

Je večer a Petr musel zpátky domů takže jsem teď sama doma a chystám se jít s myšlenkou na Petra a náš skvělý den spát.

Petře Petře Petře...
____________________________

Dneska poprvé snezelooo!! 😍
Lav yall ! ❤️

- 892 slov

Šach Mat / Stein27,KonexKde žijí příběhy. Začni objevovat